《死屍死時四十四》大阪世界首映 黃又南何爵天與觀眾笑全場 (16:56)

文章日期:2023年03月16日

毛舜筠、鄭中基、呂爵安(Edan)、柳應廷(Jer)、黃又南、余香凝、楊偉倫及麥沛東等合演的電影《死屍死時四十四》,成為《第18屆大阪亞洲電影節》開幕電影,黃又南與導演何爵天昨晚出席在大阪舉行的世界首映,與當地影迷見面。

導演何爵天表示︰「好高興可以成為大阪亞洲電影節開幕電影,亦都好高興《死屍死時四十四》可以成為電影節開幕電影同日本觀眾見面。我都係第一次同觀眾一齊睇呢一套戲,大家反應比我想像中熱烈。有一啲笑位,我以為係香港觀眾先會明白,但係原來日本觀眾都好鍾意,呢個係我完全估唔到,同埋真係笑足全場,我同又南非常開心。」

又南完場後獲不少觀眾索取簽名及邀請合照,他說︰「現場氣氛好好,觀眾好熱情。睇完戲有好多觀眾搵我同導演合照同簽名,有觀眾仲拎我第一套演出電影嘅碟畀我簽,又叫我哋多啲去日本,好開心。」

(即時娛樂)