黃夏蕙甫港產AV女優素海霖合照︰你哋估剝晒衫拍片咁容易 (17:45)

文章日期:2023年03月16日

曾拍攝電影《#PTGF出租女友》及亮相ViuTV節目《戀講嘢》的26歲素海霖,易名「絵麗奈Erena」進軍日本AV界,以「土生土長香港人」作賣點,成為日本首位港產AV女優,引起網民熱議。黃夏蕙日前(14日)與馮素波、張明偉、陳佩思等於粉嶺裁判法院拍攝關懷愛滋宣傳片的法庭戲,原來當日素海霖亦有份拍攝。夏蕙姨今日凌晨在社交平台分享當日有素海霖在內的大合照,分享對AV女優的睇法。

她說︰「我有份同海霖合照,大家唔恨得咁多啦!最近,靚仔監制Cuz搵我幫關懷愛滋拍咗一部微電影,內容主要都係講男女同志喺社會受到分歧嘅故事,喺呢個世界上,無絕對嘅男神或者女神,唔鍾意嘅,你可以唔理佢唔睬佢,但無必要同權利去攻擊佢!因為每個人都係要面對生離死別,只不過喺呢個過程,佢哋會碰上唔同嘅經歷,創造唔同嘅人生過程同感受。至於,素海霖成為咗香港首位女優呢單消息,我只可以講,你哋估剝晒衫喺個熒幕拍片咁容易啊!老娘後生嗰陣夠自認人靚身材好,都唔敢啊!正所謂,『趁青春,留倩影。』哈哈!」

不少網民留言讚年過90歲的夏惠姨思想開通,表示「夏惠姨嘅思想真係同年齡完全相反,respect」、「真正長輩級嘅智慧」、「夏蕙BB不愧為可愛與智慧並重」等。

(即時娛樂)