隱形戰隊|劉穎鏇陳山聰曬超強體能 「誘惑擔當」劉佩玥悲慘身世曝光 (15:28)

文章日期:2023年03月17日

無綫《隱形戰隊》昨晚(16日)「黑心殺人換心」案落幕,凌毅(許家傑飾)與無辜的周曉悅(葉蒨文飾)身亡,殺手陳環(羅孝勇飾)則重傷並轉為污點證人。至於Cool Sir(陳山聰飾)則因與凌毅曾為同袍兼好友,再加上被調離林偉樑失蹤案調查小組期間,現身案發現場而需接受聆訊,遭Madam Fong(江美儀飾)處處針對,事件更引發POTT的Madam Fong與CTRU的張Sir(歐瑞偉飾)之間的角力戰升級。

昨晚最爆笑是Ocean(馬國明飾)因想獲得寶寶(唐詩詠飾)「喪鬧」錄音以助入眠,在火鍋店吃和頭酒期間,故意出言挑釁寶寶,雖然寶寶畀面Cool Sir及囡囡(林子善飾)一再死忍,但因Ocean愈搞愈過分,最終忍不住爆Seed一輪嘴喪鬧Ocean:「你係咪明玩嘢呀?我從未見過人好似你咁幼稚咁變態咁核突咁乞人憎」。

昨晚一場羅孝勇及馬國明的「短刀VS筆」大作戰,亦獲讚打鬥精心設計又精彩,羅孝勇被指脫胎換骨,馬國明則獲讚有型,眼神充滿殺氣。

今晚一集同樣有亮點,首先有「最強Body」之稱的劉穎鏇(Tiffany),其飾演的邢風將與Cool Sir體能大激鬥。2人為爭奪CTRU內部體能競技賽第一名,進行一對一對決,其間需通過多項體能考驗包括:掌上壓、Sit up、負重跑輪胎、負重單手射槍、瓹繩網、邊跑邊跨越不同障礙物包括雪糕筒、平衡木等。觀乎官方率先發布的「搶先睇」片段,Tiffany與山聰曬超強體能,Tiffany更獲留言大讚「強勁」及射擊時有型有款。

雖然Tiffany鏡頭前開槍英姿颯颯,但真實的她不但對槍械零知識,起初接觸時更直認好驚:「我由細到大都冇玩video games,對槍真係零知識,所以到我要揸槍,由點樣上子彈,點樣攞槍靚,呢啲全部對我嚟講好新鮮,我真係咩都唔識。所以初初我學嘅時候係一頭霧水,我都係一直學一直學,多啲觀察人哋點擺甫可以好睇啲。第二難關就係點樣開真槍唔眨眼,真係極大挑戰,個槍聲真係好大,嗰個聲同埋前面閃嗰吓火力真係會好驚,我不停逼自己唔眨眼。我覺得拍拍吓係會有進步,會搵到唔眨眼嘅竅門。

另一亮點則落在「誘惑擔當」劉佩玥Moon身上,其飾演的Shadow雖然表面進取、硬淨又貪靚,但背後卻有著悲慘身世。Shadow因為有個爛賭爸爸,自小不但要四出避債,母親過身後更擔起為爸爸還債重擔,不過其父並未因而心足,更強迫Shadow出錢給他結婚,2人為此在街上拉扯,幸得Ocean英雄救美,甜在心頭的Shadow即乘機邊跳飛機邊示愛,其間不但向Ocean投懷送抱,更做出「撒嬌最佳示範」。

(即時娛樂)