《RUMOURS》MV 高妹譚旻萱任女主角畀MIRROR圍 (23:13)

文章日期:2023年03月17日

人氣男團MIRROR踏出香港,首度推出全球發行英文單曲《RUMOURS》,12子都對今次灌錄英文歌印象難忘。《RUMOURS》MV今晚9時YouTube上架,2小時的點播次數近7萬,「鏡粉」狂讚。MV特別揀選了舊式理髮店、天際100及香港大球場作作拍攝場地,為MV添香港特色。面對正式進軍海外,MIRROR眾人亦有不同的感想與期望。

有別於過往MIRROR的作品,《RUMOURS》是一首情歌,Lokman說:「好簡單,追女仔,用「Rumours」一字,就係想問你,有冇聽過關於我對你嘅謠言,我有少少鍾意你,成日幻想住你,好簡單直接嘅內容。」此曲邀國際級人馬製作,AK介紹道:「《RUMOURS》搵咗曾與BTS合作的音樂人作曲,監製Edward Chan揀呢首Demo係好有型,同我哋之前嘅曲風有少少唔似,內容上亦係第一次講兩性關係嘅Topic,作為第一隻英文歌,係幾新鮮。」

Lokman說:「錄音時有一個Vocal Coach(聲樂教練) Andrew不斷幫我哋執口音,佢好正能量,不停鼓勵我哋,我哋每唱完一句,都會讚到我哋天上有地下無,令到我哋唱嘅時候都好有自信。」AK亦說:「Andrew執咗好多咬字、發音,點樣去Fullfil呢首歌,令到今次唱歌技巧有新突破。」Jeremy坦言緊張,他說:「第一次錄英文歌好緊張,因為要錄英文咬字,Andrew教導下係好啲嘅,希望我哋唔會失禮大家啦!」Alton在錄音後有所領會,說:「我哋唱廣東歌時,可能會著重字正腔圓,但今次唱英文,Andrew會同我哋講Flow多啲,咬字唔使好死,呢啲都要學習過後先知道。」姜濤亦有發現,說:「聽到每個人唱英文嗰把聲,同平時唱廣東歌有分別,聲底會有唔同,我個人好鍾意Ian唱英文歌時把聲,比較自然。」Anson Lo最開心獲Andrew讚英文好,令他感自豪。

《RUMOURS》MV女主角譚旻萱(Mandy),12子周旋於她身邊。是次拍攝他們也感新鮮,Tiger指在彩虹邨的舊式理髮店拍攝環境好有味道。Edan笑說MV開場是Lokman同Alton夾住Mandy,拍攝時大家忍不住笑,因為Mandy太高了!Stanley覺得天際100拍攝可以讓外國人看到香港最靚的夜景。

Anson Lo談對新作品,說:「好期待但亦好緊張,要達到國際性Level同Standard係好難,所以唔敢奢望或期待太多嘢,但盡力做到最好啦!」姜濤則長遠地想:「首先希望可以有香港觀眾嘅認可,海外觀眾係好長遠嘅事,等大家基礎好啲先再諗,而家唔諗太多。」Edan亦道:「其實我又冇諗我哋要進軍海外喇,我哋冇乜呢個諗法,主要希望有呢首英文歌,可以有多一個機會畀更多聽眾會了解到MIRROR。」Stanley說希望下次唱普通話歌。

(即時娛樂)

相關字詞﹕譚旻萱