隱形戰隊|馬國明遭唐詩詠拍下如廁窘態 驚呆表情逐格睇 (13:14)

文章日期:2023年03月18日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚(17日)一集講述寶寶(唐詩詠飾)在囡囡(林子善飾)及嬌姐(程可為飾)夾計下,不知就裏地搬進Ocean(馬國明飾)家對面單位,該單位更由嬌姐與Ocean共同持有。有一天Ocean絞肚痛但因忘記帶鎖匙有家歸不得,只好衝進對面單位如廁。由於Ocean如廁時以為單位沒有人,故邊如廁邊發出連串肚痛時的叫喊聲,打掃中的寶寶大驚,踢門直衝洗手間準備擒拿「變態佬」。當寶寶發現「變態佬」原來是Ocean時,即拿出手機拍下對方如廁窘態,嚇得不知如何反應的Ocean先是呆了數秒,之後即醒覺欲搶回寶寶手上「罪證」,可惜不得要領,只能掩臉遮醜兼為自己作最後辯駁。

馬國明回憶拍攝這場戲時沒有刻意豁出去︰「我不嬲冇偶包,場戲都係想觀眾開心吓,因為劇入面好多緊張打鬥戲,所以間中要有啲場口畀大家輕鬆吓。我都係跟劇本做,何况演員係應該冇偶像包袱嘅,因為我係一個演員。我拍攝時有著短褲打底,冇尷尬,但有忍唔住笑。」

談到劇集出街後獲網民讚有型,他表示身邊朋友也有相同看法,感激監製令他在角色上有突破。馬國明說︰「佢哋話『我從來都唔知你咁有型嘅』,我好開心。今次呢個劇或者可以幫我轉型,唔使成日都演例如醫生嗰啲斯文角色。作為一個演員,我當然希望有多啲唔同戲路,自己駕馭同演繹到而觀眾又鍾意,所以要再多謝監製同所有幕後工作人員。佢哋喺後面無名嘅付出,先至令我哋幕前嘅演員咁有型,真係好多謝、好多謝佢哋。」

對於Ocean「失眠」設定成功入屋,馬國明表示:「我自己睇劇本時都覺得呢個設計幾好笑,可能因為佢對詩詠有啲內疚,話唔定就係呢個潛意識,令佢每次聽到詩詠鬧佢,就會覺得少咗啲罪疚感,所以好瞓啲。我拍呢段戲都幾開心,每次我撩㷫詩詠,跟住錄佢音,跟住瞓得好冧,全部都好好笑同得意。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕隱形戰隊 馬國明