馬國明認《隱形戰隊》角色執二攤︰劇本好執三攤也不介意 (23:31)

文章日期:2023年03月18日

馬國明於無綫劇集《隱形戰隊》化身型男「Ocean」令人眼前一亮。他表示與《隱形》監製文偉鴻(Jazz)識於微時,當年仍是路人甲乙丙的他跟任職導演的Jazz已合作無間,但直至劇集《隱形》才有機會首次演出對方監製的劇。馬國明說︰「我冇問過點解,只係每次見面都會問點解仲未搵我拍呢?可能佢同陳展鵬合作開,我亦明白監製有自己班底,用開夾到就會一直用。雖然我都鍾意演醫生,但男人對槍林彈雨戲始終有情意結,對拍開槍戲有幻想。我從未試過拍劇實戰開槍,《談情說案》演警察都係談情多,今次試過覺得好開心、好啱!真係擴闊戲路,以前警察角色全部吳卓羲做晒,次次都係佢做,我從來冇份,從未諗過自己可以做個咁有型嘅警察。」

盛傳「Ocean」原屬意陳展鵬演,馬國明直認︰「當時我喺內地工作,唔知點解角色要搵第二個人做。Jazz搵我,我即刻唔再接內地工作返香港。原本個角色真係陳展鵬演,戲服全部寫住佢名,我唔知原因,亦冇問。公司換角好平常,以前有啲劇原本係我做,最終都唔係我做。我唔會介意,做咗咁多年會明白,我從來唔介意執二攤,如果劇本好,要我執三攤都唔介意。」馬國明指陳展鵬客串演的奸角,在劇中是個很重要和特別的角色,相信對陳展鵬來說也很有新鮮感。相隔12年再跟陳展鵬合作,馬國明說︰「永遠估唔到佢會點演,今次佢仍然畀到我驚喜。」

第5次與唐詩詠演情侶,馬國明稱兩人已很有默契,但今次他們的感情戲有很多衝突,波折重重。被問到現實愛情會否更助他入戲時,馬國明說︰「從來唔會,通常都係睇劇本,跟劇本經歷去做,盡量去投入角色。有啲演員會將自身經歷嗰份傷心用嚟演戲,我唔鍾意咁做,鍾意跟住劇本給予嘅感覺去做。如果劇本寫我喊,但感動唔到我,我會同導演講呢場我唔喊,劇本對我好重要,唔會夾硬去諗好多嘢去唧滴眼淚出嚟,反而希望角色每一滴眼淚都可以觸動到觀眾。」

馬國明強調開工時會放下所有私人情緒,很少會帶住不快事演戲。他說︰「收工返屋企再諗一件事,拍戲就會專注跟番劇本。我唔敢講係專業,可能性格上可以咁做,私事好少影響到我工作。我係家庭擺首位,但開工時就工作擺首位。除非屋企人入醫院咁大件事,否則有咩私人嘢收咗工先講。」與未婚妻湯洛雯的婚事籌備得如火如荼,馬國明說︰「呢排拍開心戲ok,開心去開工,開心會容易表達出嚟,容易將開心傳送畀觀眾。」自劇集《心理追凶》後再未與湯洛雯一同拍劇,馬國明強調不介意再合作︰「我係驚佢介意,佢講過依家仲點同我拍劇,驚會忍唔住笑。」

欲知專訪詳情,請留意明天(3月19日)明報娛樂版。

(即時娛樂)

相關字詞﹕馬國明 隱形戰隊