請1日假去旅行|何沛珈李芷晴忍淚訴心聲 曾懷疑能否與競爭對手做朋友 (16:41)

文章日期:2023年03月18日

無綫旅遊資訊節目《請1日假去旅行》昨晚播出新一集,主持何沛珈(Roxanne)及李芷晴(Stephanie)繼續玩轉曼谷,齊齊租借泰服到鄭王廟影靚相。原來租泰服價錢便宜,一天價錢只需600至900泰銖(約100至200港元)。打卡期間,Stephanie化身攝影師幫Roxanne影靚相,卻被Roxanne嫌棄其影相功力,嚷着要導演接手拍攝。Roxanne、Stephanie又到水療店做Spa,齊齊曬玉背歎特色水果味精油Spa,其間瘋狂鬥嘴,Stephanie笑Roxanne的背脊捽出萬年老泥。

兩位靚女又在節目中化身一日女友,以男友視角方式和觀眾拍一日拖。Roxanne變身性感小野貓,帶大家到有「泰國蘭桂坊」之稱的熱點夜蒲。暢飲特色蜜糖Cocktail的她,更親手餵觀眾飲埋一份。Stephanie就化身文青女神和大家參觀曼谷設計周,影靚相打卡之餘,還對住鏡頭瘋狂撒嬌,展露出其可愛一面。兩人隨後到夜市接受製作組考驗,要以1000泰銖買齊10件手信。有選擇困難的Stephanie全程遊魂,Roxanne則出盡牙力講價。Roxanne說︰「要以有限錢買到10樣嘢,我好厚面皮地瘋狂講價,同埋我哋係分開拍攝,要令成個拍攝冇冷場,真係唔容易。」

節目尾聲,Roxanne、Stephanie齊齊換上泳裝浸在水中訴心聲,其間感觸至眼紅紅。Roxanne哽咽︰「我哋由《再競選》...... 我都入咗行兩年,都未試過同一個女仔咁Close,未試過呢個體驗。」聽到眼濕濕的Stephanie則說:「可能大家都好大壓力,大家都覺得競爭對手嚟㗎喎,點樣做朋友呀,有時我都覺得你會唔會唔鍾意我呢?」兩人因是次行程成為好友,日前齊齊開Live與觀眾互動。Roxanne驚爆二人會「肉帛相見」後,Stephanie隨即爆Roxanne「浴巾」的秘密,她說︰「佢會著住浴袍周圍走!」Roxanne聞言反問:「有浴袍咁多呀?」Stephanie補充︰「後尾就過分啲,但第一日未係好熟嘅時候,佢就咁沖完涼著住浴袍行出嚟,好彩你冇打開畀我睇咋。」

(即時娛樂)