隱形戰隊|劉佩玥扮一樓一鳳 險遭恐怖分子侵犯 (17:14)

文章日期:2023年03月19日

無綫劇集《隱形戰隊》上周再有新個案,兩名恐怖分子巴翼(廖家爵飾)及馬雷(李偉霆飾)一出場便連環殺人,甚至當街當巷下手。Shadow(劉佩玥飾)、 Cool Sir(陳山聰飾)一家及寶寶(唐詩詠飾)今個星期將陷入極大危機。無綫官方社交網發放兩條預告片,其中一條是Shadow險遭強暴的加長版宣傳片段,以剝洋蔥式手法逐步讓觀眾接近真相。

明晚(20日)第11集將講述Shadow與辛Sir(吳家樂飾)為追查恐怖分子巴翼及馬雷,分別喬裝成一樓一鳳及唐樓住客接近恐怖分子進行調查,Shadow因惹火打扮惹禍。身穿V領性感絲質睡衣的Shadow風騷返回單位,準備關門之際,巴翼強行登門造訪表示要幫襯。慌張的Shadow為力保身份免穿煲,以月事作借口企圖脫身,惟仍被巴翼拋上牀,情况危急。

劉佩玥透露拍攝時有一定難度︰「個廠真係好凍,同埋張牀唔係牀嚟,係一嚿好硬嘅嘢上面有啲被鋪。我同我對手廖家爵對戲時,佢好緊張,驚整親我。我覺得呢類戲最緊要演員之間有溝通同信任,我哋最後都好順利完成。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕隱形戰隊 劉佩玥