廉政狙擊|黃宗澤臨時加被蔡思貝灌醉牀戲 隱形Big Boss Martin唔止一人 (22:26)

文章日期:2023年03月19日

黃宗澤、胡定欣、王浩信、吳卓羲、蔡思貝主演劇集《廉政狙擊》進入結局周,ICAC章Sir(譚俊彥飾)一直懷疑卓廷光(黃智賢飾)在O記及ICAC均有人助其在受查期間甩身。為將卓廷光繩之於法,章Sir召開特別行動組,與子峰(黃宗澤飾)及小黃(戴祖儀飾)秘密展開調查,三人事後得悉ICAC中一直有化名「Martin」的人與廷光內應外合,並鎖定黎主任(胡渭康飾)為最大嫌疑人。但事情並非眾人想像般簡單,卓廷光等人口中的「Martin」原來不止一個人,牽涉者真實身分更是超乎想像。

這邊廂ICAC為捉拿卓廷光全速前進,另邊廂要向卓廷光報冧樓之仇的屠敏(胡定欣飾)亦快馬加鞭,屠敏先約自殺不遂的繼明(王浩信飾)到放滿冧樓亡靈的佛堂,苦勸對方振作,並表露自己是洛子欣的身分,最終繼明決定撐屠敏,辭掉O記職務,利用好友以凡(吳卓羲飾)埋卓廷光身邊打探線索。繼明雖然得逞,但因深謀遠慮的卓廷光一直對其抱有懷疑,繼明數度身陷險境。

之前在內地播出後引發熱議的牀戲,於明晚(20日)的第21集播出。劇情講述已與子峰拍拖的曉山(蔡思貝飾),因有感子峰「感情遲鈍」遲遲沒有進展,同時子峰母親群姐(黎燕珊飾)亦心急抱孫,遂拉埋「未來新抱」夾計灌醉子峰,令二人米已成炊。子峰翌日被曉山的鼻鼾聲吵醒後,才發現自己酒後亂性。

原來該場牀戲是黃宗澤(Bosco)與導演即興「度」出來,Bosco早前與王浩信接受電台節目訪問時,自揭臨時要求加牀戲背後真相:「其實劇本本身冇嘅,只係有類似嘅嘢,咁我就同導演講點樣場戲可以好睇啲,因為套劇太沉重,但我覺我屋企嘅戲可以輕鬆啲,因為有個搞事嘅阿媽,又有個傻大姐蔡思貝。我哋係咁傾係咁傾,講到話我阿媽成日好想我成家立室,我就話不如個阿媽同未來新抱夾計去搞呢件事出嚟,導演聽完都覺得好新鮮,仲話:『好少咁拍喎,不如試吓。』之後導演就返去寫咗出嚟。」Bosco續指去到拍攝現場都有繼續為該場口「加料」:「我加咗做節嗰part,我問:『咁好餸嘅?發生咩事?』跟住就度咗話不如勞動節,勞動節都做節?都幾得意吖!」Bosco再說:「其實醒番嗰幕都係臨時度出嚟,我哋都係想大家睇咗覺得好笑。」

(即時娛樂)