陳柏宇高空獻Sing 爆太太畏高 盼跟4歲囡囡拍拖坐纜車 (13:40)

文章日期:2023年03月21日

陳柏宇日前拍攝由昂坪360舉辦的「360°天際柏住唱」,在纜車車廂中唱出多首歌曲,包括百萬點撃作品《有天》。被問到跟THE FIRST TAKE版本有何分別時,Jason指在纜車唱歌,有另一種滋味:「好有衝上雲霄感覺,唱嗰一刻真係喺天度,真係好啱喺呢度唱。」他更表示這天忘記帶耳機演出,笑指車廂唱歌環境與錄音室相似:「因為纜車唱歌冇觀眾,而且車廂都冇咩迴音,配埋咁開揚景觀,成個感覺都好特別。」

陳柏宇賣口乖表示想跟家人再來郊遊,不過「出口術」表示跟囡囡「拍拖」,不帶老婆符曉薇同行,他笑說:「其實我都想同囡囡搭纜車,上次一齊嚟都已經係年半之前,當時車廂都冇咁靚同整塊透明玻璃,佢(囡囡)𠵱家4歲再嚟,應該識好多嘢嘅年紀,我估佢會好開心,不過太太就有啲畏高,剛剛生完BB唔好嚇佢啦。」

雖然太太剛誕下愛女,陳柏宇仍努力為新歌宣傳:「上隻碟個奮鬥感會好沉重嘅,下張新碟會有開心嘅氣氛。」他希望歌曲可以為粉絲帶來正能量:「有很多粉絲由我出道以來就支持我,雖然已經15年,但仍然花心思畀驚喜我,喺演唱會上同導演、樂隊夾好嚟個驚喜大合唱環節,聽到前奏嗰下,我完全無諗過,以為只係間場音樂,腦海一片空白,所以衷心多謝佢哋。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 有天 纜車