隱形戰隊|劉佩玥少拍打戲壓力大 練習不眨眼致發忟憎 (14:33)

文章日期:2023年03月24日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚(23日)播出第14集,POTT隊員辛曉明(吳家樂飾)女兒芷瑤(關嘉敏飾),深信父親當年為工作不理家庭,一直為此耿耿於懷,之後再因誤會曉明忘記母親死忌,大吵一場後離家出走,最後更成為壞人Michael(袁鎮業飾)目標。察覺有異的瑤瑤逃命時,收到曉明來電,立即哭着求救,可惜最終還是遭Michael迷暈。

為搗破拐賣少女集團,Shadow(劉佩玥飾)及邢風(劉穎鏇飾)假裝被迷暈混進被拐少女群,趁恐怖分子離開後馬上行動,竭力調查線索。此時其他被拐少女陸續醒來,混亂間發出巨響引來恐怖分子注意。預告片見兩人持槍帶領一班女孩逃離現場時,與12恐怖分子展開槍戰,更和裏應外合Ocean(馬國明飾)及Cool Sir(陳山聰飾),與悍匪們展開貨櫃穿梭追逐戰。

甚少接觸打戲的劉佩玥笑言:「我拍親Jazz(監製文偉鴻)劇,好多人都話『點解你又唔使打』、『點解又係人哋救你』,但喺《隱形》入面,我係好打得,係神槍手。我喺呢兩方面經驗少,用槍方面係零,所以每次拍打戲都好緊張。演員同武師溝通、練習,好多時就係拍攝嘅時候,時間唔多,但係要做到一定要求,壓力高,都係盡量去做。好多謝武指、替身,佢哋真係勞苦功高,好畀到支持我。」

劉佩玥說自己每逢開真槍都忍不住眨眼︰「我好耐未試過做唔到某啲嘢而發忟憎,但冷靜同反覆練習過後終於做到,好開心今次突破到自己,亦好感恩拍檔同監製好有耐性,畀我反覆練習。」

(即時娛樂)