隱形戰隊|江美儀轉軚撐劉穎鏇續當差 眼神流露複雜情緒 (14:56)

文章日期:2023年03月25日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚第15集圍繞「拐賣少女事件」,由於犯罪集團鎖定邢風(劉穎鏇飾)為目標,Ocean(馬國明飾)提議將計就計以邢風做餌引犯人上吊,事件遭邢風媽咪Madam Fong(江美儀飾)反對。幾經波折,邢風獲准做卧底,拍檔為POTT的Shadow(劉佩玥飾)。經過多輪特訓,兩女正式踩入虎穴,成功混進犯人收藏少女的貨櫃,尋回辛Sir(吳家樂飾)女兒瑤瑤(關嘉敏飾)後,即找緊時機衝出重圍與犯人展開連場槍戰。Madam Fong自丈夫死後不欲女兒冒險做警察,二人為此爭吵不休。她直至昨晚一集受被害少女母親的傷痛觸動,改變主意讓邢風參與直搗虎穴行動,令邢風喜出望外。眼見女兒興奮又雀躍,Madam Fong流露出慈愛的笑容,惟瞬即又在邢風離去後轉喜為憂,流出擔心的淚水,眼神流露出內心的轉折及煎熬。

江美儀讚劉穎鏇乖巧聽話,透露兩人首天開工的趣事。她說︰「嗰日開廠景,你知佢啲衫幾薄㗎啦,我又醒唔起個廠好凍,我哋兩母女就喺度震騰騰。我問:『阿女你有冇衫著?』佢就話:『冇呀,我係得呢啲㗎咋﹗』但佢又猛話冇事。」劉穎鏇笑指每次江美儀見到她,都叮囑她要著多件衫,並搞笑問她「真係咁熱咩」。能與江美儀有多場對手戲,劉穎鏇說︰「美儀姐係視后級,話晒第一次合作,知道同佢有好多對手戲時都好緊張。佢好好,我哋未正式開工前,佢有私底下message我,同我傾吓套劇,等我可以思考多啲點做。佢唔單止教我,仲畀到我好舒服嘅感覺,令我完全放下緊張心態。」

談到昨晚邢風與Madam Fong的和解戲,劉穎鏇回憶拍攝時感受到Madam Fong的慈愛及矛盾︰「我同劉佩玥講單睇美儀姐眼神,就感受到佢嗰種擔心,同埋對女兒嘅放手同信心,我都睇到好感動。」至於邢風與壞人之間的「牛仔褸拉扯戰」,她說︰「我拍呢套劇時係戴住假髮,因為嗰時我頭髮仲好短,所以要將一片片嘅假髮啪上頭髮度。每次對手掹我件牛仔褸,都會掹鬆埋我個假髮夾,搞到我成日甩頭髮,好搞笑。至於撻嗰吓,其實武師辛苦過我,佢主要係發力去做動作嗰個,而我就盡力配合番佢做到最好。」

(即時娛樂)