黃宗澤冇諗過結婚生仔 爆唔少女朋友畀阿媽趕走 (18:07)

文章日期:2023年03月25日

黃宗澤(Bosco)近日接受商台《星光背後》訪問,他除了剖白2018年約滿無綫與多年候選視帝食白果無關外,亦透露2008年踩過界做歌手非自己意願。他說︰「唔知點解做咗歌手,年輕時唔到我話事,樂小姐話幫我出歌,個個小生花旦都出,你叫我乜就做。拍劇根本冇時間,得3日時間要學識又跳又唱,試過中環拍1首MV,排舞師即場教,我即學即拍。」 

談到當年跟陳奕迅合唱《K歌之王》被網友嘲諷至今,Bosco說:「無端端直播時對住Eason唱喎,壓力大到黐線,頂硬上,又未練過首歌。嗰次離熒幕好遠,根本靠估,聽唔到自己唱乜。我同Eason講:『幫幫忙帶吓,真係唔熟。』Eason仲話:『得!放心啦!』你哋睇唔到我手心濕晒、壓力大到出晒汗!」雖然被網絡欺凌多年,Bosco沒介懷︰「我唔係靠唱歌搵食,又無學過,有瑕疵正常。我從來唔覺得被欺凌,大家依家仲記得,幾開心吖!之後仲有人搵我二次創作,錄多一首《發夢之王》拍廣告。佢哋事前問我介唔介意,點會介意,好玩添!真係唔需要唔開心,有件事今日仲畀人記得你。」 

Bosco出名孝順、人緣好兼投資有道,開食肆被讚是好老闆,卻至今仍然單身。他被問到可羨慕林峯已有妻女時說︰「冇乜,我有好多朋友,又咁忙,過時過節都唔寂寞,有好多朋友喺屋企開派對。」Bosco坦言從小到大也沒有成家的概念︰「可能我單親家庭成長,完全冇呢個畫面或概念, 由細到大都冇諗過幾多歲結婚或者要生幾多個小朋友。阿媽都從來冇催我。要做我女朋友?過咗我阿媽嗰關先講啦,佢不知趕走咗幾多個﹗哎呀!我講咗啲乜!」

談及擇偶條件,他說:「首先佢唔可介意我做呢行,因為必定會成為焦點畀人影;其次,我唔鍾意太嗲或小鳥依人,我鍾意識得照顧自己嘅女仔;仲有,我愛整齊,譬如我屋企洗手間嘅護膚品,我會擺到一絲不苟似display一樣,好介意其他人亂搞我啲嘢,一畀人整亂,我就發忟憎。其實我返到屋企,是好鍾意好少說話,睇吓邊個唔好彩識到我。」

Bosco沒計算自己單身了幾多年,透露這些年有識過女朋友,只是大家不知道。他說︰「我依家唔敢主動,之前出過事,好怕識新朋友。之前有朋友帶新朋友嚟食飯,我只係同枱食飯,禮貌上同對方傾吓偈,點知佢將我啲說話擺上網分享,就變成誤會,做咗花邊新聞,我之後怕咗,識新朋友時會好小心。不過,我喺識女仔上持開放態度,要認識吓先。」

(即時娛樂

相關字詞﹕黃宗澤