和解在後|蘇雅琳狂被劇組餵食致胖:監製話我肥到唔連戲 (21:05)

文章日期:2023年03月27日

ViuTV原創劇《和解在後》今晚(27日)9點半首播,劇集講述一眾調解員,在處理不同案件背後的因果同時,各人從中面臨抉擇和成長的故事。 

首次拍劇的COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)大讚劇組台前幕後都溫柔善良,開玩笑指這裏宛如「養豬場」,她笑說:「比如我去美術部、機燈組、梳化服,佢哋都會係咁餵我食嘢,不斷供養我,咁樣每日一啖,就唔小心養肥咗,監製講笑話我中間有段時間肥到唔連戲。」Ivy更笑指因為常被趙善恆(恆仔)取笑對零食毫無抵抗力,拍攝期間每日都有固定禁食時間和頻密做運動,以保持狀態。 

恆仔對首次拍劇的Ivy表現讚不絕口:「由第一日好緊張去到𠵱家好從容處理拍攝,佢嘅進步係十分驚人,同埋睇得出佢非常勤力,做咗好多功課,每一頁劇本都寫咗好多Notes,所以由一開始,已經可以將角色拿捏得好好。」Ivy聞言即謙稱不敢當,坦言自己仍有進步空間。

今次在劇中驚喜現身的尹光笑言,除了拍劇之外,有機會的話亦想和恆仔在音樂上合作:「導演肯同我拍檔一齊Rap下,係我光榮。最好搵我一齊Jam下歌。」 

(即時娛樂)