胡定欣上海之旅寓工作於娛樂 嘆生煎包大飽口福 (16:16)

文章日期:2023年03月29日

胡定欣日前與王浩信、蔡潔飛到上海出席慈善頒獎禮,獲頒公益大使獎項並推廣流浪貓狗公益計劃,希望為毛孩提供一個溫暖的家!定欣透露10多年前曾養過兩隻小貓,但因工作太忙,每次出門也對愛貓十分抱歉。她說:「要兩隻貓喺屋企等我,覺得佢地好寂寞,但返到屋企佢地攤喺我身上,陪我開心,陪我流淚,佢地係會感覺到我嘅情緒,所以動物真係我地嘅好朋友。」這次上海之旅,定欣開心能有時間跟當地粉絲聚會,同時有機會嘆上海生煎包,非常滿足。

浩信是愛狗之人,這次很開心能用大家名義捐贈500斤狗糧協助毛孩。經歷疫情3年,他很高興這次能親身來到上海與粉絲互動:「終於見到大家,唔使戴口罩睇到大家反應,好難得!」蔡潔表示自己2019年底開始養貓,剛好是疫情爆發之初。她說「好彩有佢哋陪我渡過呢段時期,雖然有時話我哋畀咗動物一個家,但其實佢哋都畀咗一個家我哋!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕胡定欣 王浩信 蔡潔