中年好聲音|肥媽伍仲衡鬧交激到彈起 杜德偉出面調停 (14:32)

文章日期:2023年03月31日

無綫《中年好聲音》後晚(2日)播出第18集,進行爭入8強賽事。龍婷、支嚳儀及林鉫徫3位女參賽者,將於這一集玩突破,曲風和造型都有別以往。經常甜笑、被肥媽戲言是賣牙膏廣告的龍婷,以皮褸上陣化身Rock妹獻唱《特別的愛給特別的你》。主持車婉婉笑言:「見到佢著皮褸,就知大事不妙!」杜德偉大讚有驚喜:「人騷合一。」肥媽亦笑言:「有隻小魔怪走咗出嚟。」

樣子甜美的支嚳儀同樣「走甜」玩型格,以白恤衫加吊帶西褲的中性打扮現身。她跳唱《頭髮亂了》,除了首度挑戰唱Rap,更邀得《聲夢傳奇2》畢業生文佐匡(Sean)創作英文Rap詞。雖然支嚳儀的造型令人耳目一新,評審們卻不太受落其表演。杜德偉直言:「當你做第一個動作時,我就覺得唉... 你嘅郁動唔夠大同Powerful,一開頭已經輸咗。」伍仲衡更直指:「唔好喺比賽度做未做過嘅嘢!」

林鉫徫化上濃眼妝獻唱《眼色》,妖味濃兼極度迷幻,演唱時更拉咪飆高音。周國豐說:「見到你揀呢隻歌,覺得你癲咗,再睇埋你出嚟嘅妝,係嘩咗出嚟,但你嘅妝同首歌係Match嘅,因為件事係癲嘅。」杜德偉則大讚:「感受到你嘅努力同誠意,令我覺得自己都唔知唱唔唱到咁犀利,你個Range真係好闊。」

評審肥媽和伍仲衡今集再上演牙骹戰。顏志恒演唱《原來你什麼都不要》時,有評審指志恒唱到似撩交嗌,肥媽則力撐:「阿媽喺大廳,所以唔使驚!你最尾個Note可以hold咁耐,係好難㗎!有啲唔係唱歌嘅人係唔會明白,我哋呢啲唱歌嘅人就非常明白。」伍仲衡插嘴:「唱歌係唱畀啲聽眾聽,而聽眾9成9都唔係唱歌嘅。」肥媽聞言激動彈起說:「比賽最緊要評判畀分!」最後要坐在兩人之間的杜德偉起身調停。

(即時娛樂)