Marf不怕COLLAR現脫粉潮 Winka︰不停出好作品就ok (15:26)

文章日期:2023年04月01日

COLLAR成員邱彥筒(Marf)、陳泳伽(Winka)昨晚冒雨參與西九音樂節演出。兩人早前分別推出了個人單曲,Marf被問到是否比隊友有更多演出機會時說︰「其他成員會有更澎湃演出﹗」Winka續說︰「唔可以咁計,我哋賺咗經驗後返去匯報。」

有指MIRROR出現「脫粉潮」,Marf不擔心也有粉絲不再喜歡COLLAR,她笑言︰「我已經脫緊﹗甩粉唔驚,補番粉囉,哈哈!粉絲幾時嚟幾時去,我都唔知道。無論係我哋、MIRROR或其他藝人,出道耐咗就會體驗到,唔好太介意網絡世界嘅自己。」Winka認為藝人最重要的是作品,只要不停推出好作品就可以了。她強調︰「重點係做好自己,欣賞我哋嘅人就會嚟,咁比較正向。」

Marf談到自己被指與王君馨「撞樣」時說︰「君馨愈嚟愈靚。大家覺得我哋似,我都開心。我哋間中傾偈時,都會拎呢樣嘢嚟講笑。唔緊要,COLLAR每個成員都不斷搵自己形象,希望可以快啲有番自己個名。想盡快擺脫王君馨影子?人人都有七孔,個個都似樣。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕ 邱彥筒 陳泳伽