隱形戰隊|林子善1集3場喊戲 又哭又笑經歷情緒過山車 (16:07)

文章日期:2023年04月01日

林子善在無綫劇集《隱形戰隊》中飾演的囡囡,因行動時被Ocean(馬國明飾)開槍打傷膝頭致失去左腳,被迫離開前線。《隱形》昨晚播出第20集,囡囡受傷的真相終於曝光,原來他當日心急邀功,不聽指令行動。Ocean為了保存囡囡名聲而一直食死貓,囡囡亦因為未能接受自己的黑暗面,一直記不起關鍵線索。囡囡在昨晚一集得悉真相後情緒激動,青筋暴現兼滿眶淚水,對住Ocean叫喊「你愈偉大,我就愈想搵窿捐」、「我寧願你咩都冇做過」、「唔係我,寶寶就唔會同你分手」、「所有嘢都係我自己一個做成」。離開前,囡囡向寶寶(唐詩詠飾)、Cool Sir(陳山聰飾)等人爆Seed,求他們不要再跟住自己。

子善在這一集有3場喊戲,被江美儀飾演的Madam Fong戲弄,以及辭職一事弄假成真時要喊完再笑再狂歡,經歷情緒過山車。他坦言《隱形》是從演多年來拍得最吃力的劇︰「有時一返到公司就要喊,但第2場要笑,第3場普通情緒,第4場又喊過,所以嗰段時間好辛苦,加上好多對白都係分析性,所以係咁多年最吃力嘅一套劇。一個禮拜總有4、5場喊戲,然後好多資訊要講要記,好在唔使打埋咋﹗」

子善感謝監製(文偉鴻,Jazz)的貼心安排及幫助︰「有時情緒爭少少,Jazz會叫我培養吓情緒先,因為喊戲好多時要喊成個鐘,唔係一次過拍晒,有時要分機位拍。Jazz好好,會拍晒我啲喊戲先,wide shot之後先補番。佢好惜演員,同佢拍動作戲、悲情戲好放心,只要你做足功課有聽書,同佢拍戲會有所提升,所以TVB好多演員都好想拍佢啲嘢,因為有得着。」劉佩玥早前接受《東張西望》訪問時指子善很會哭︰「我哋圍埋一齊睇第一集時,子善見到自己醫院嗰幕戲,竟然喊到要走出去平復情緒,佢真係好可愛。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林子善 隱形戰隊