張國榮逝世20年|環球致敬音樂會 黎明《為妳鍾情》 陳慧琳懷念哥哥教演戲 (23:16)

文章日期:2023年04月01日

環球唱片《想 張國榮20周年致敬音樂會》今晚在會展舉行,黎明打頭陣獻唱三首歌《當年情》、《明星》、《為妳鍾情》。接著梁詠琪唱《側面》,配合舞蹈員跳出簡單舞步演出,她說:「哥哥(張國榮)係一位不可多得藝人,佢風度翩翩、心地善良,為電影同音樂界作出好大貢獻,今晚我同你哋一樣好掛住佢。」然後再唱出《寂寞夜晚》。

陳慧琳(Kelly)分享跟哥哥的相遇:「我和哥哥的合作不是在幕前,而是在幕後,2000年我跟郭富城合演《小親親》,因為導演奚仲文跟哥哥好老友,邀請哥哥教我演戲,現在講起覺得好不可思議。我哋幾個人上咗去哥哥嘉多利山嘅屋企去上堂,佢好有效率,演戲一撻就著,教咗我幾場好重要嘅戲,仲幫我設計咗啲小動作同幫我諗咗好多細節,我覺得呢位天王巨星好全面,如果我哋嘅合作唔係幕後而係幕前,唔係拍戲而係合唱呢首歌會唔會更好呢?」Kelly唱了《柔情蜜意》,最後獻唱《誰令你心痴》,臨落台前,她說:「永遠掛念哥哥」。

其他演出歌手還有林德信唱《寂寞有害》,女子組合XiX跳唱《Miss You Much》,石山街和JNY合唱《陪你倒數》。任暟晴獻唱《怪你過份美麗》,男子組合P1X3L跳唱《Monica》,又跟Kira、Kerryta、余宗遙合唱《大熱》。

(即時娛樂)