張國榮逝世20年|許志安 蘇永康 梁漢文合唱《左右手》 (23:34)

文章日期:2023年04月01日

今晚(1日)會展舉行的《想 張國榮20周年致敬音樂會》許志安有份演出,這是自「安心事件」後,他為哥哥首次重踏演唱會舞台。安仔獻唱《追》時表現穩定,獲台下掌聲鼓勵,有人亦大叫他的名子以示支持,他演唱後說:「多謝你哋、多謝哥哥。」安仔在台上有好兄弟蘇永康與梁漢文相伴,三人合唱《左右手》。

梁漢文獻唱《想你》、《奔向未來日子》, 又分享跟哥哥的合作,提到哥哥1989年封咪而自己則1990年才入行,一直沒有機會見哥哥。他說:「直至1996年我終於有機會,為電影《金枝玉葉2》客串演出,開心到有眼淚水標出嚟,我朝早9點坐喺化妝間好緊張,個腦諗見到哥哥講乜,自己諗好多嘢。幾小時後,聽一吓開門聲,你估哥哥講乜?佢唔係講嘢,佢係唱『纏綿遊戲過後,誰人能捨得放手』,跟住佢走過嚟拍一拍我膊頭,叫我梁漢文。當時我好似食咗十粒方糖咁甜,我咁多年都無講過,因為無人請過我參加哥哥嘅紀念音樂會,本來叫我係唱另一首歌,我決定改歌,改唱中四我參加歌唱比賽得獎歌,《奔向未來日子》。」

蘇永康獨唱《最冷的一天》、《無需要太多》,他表示揀《最冷一天》有私心:「過去20年,無論我唔開心、有情緒或失意,呢首歌陪我駕車回家,將情緒放低再返屋企。」回憶跟哥哥相處片段,說:「我1985年第一次去紅館睇佢演唱會,佢叫我入後台,當時著住浴袍攤咗喺度,掟咗個蘋果畀我,問我好唔好睇,佢係一個好溫暖嘅人。10年前我喺另一個場合,唱咗另一首歌,我覺得唱得唔好,好唔開心,我知佢若果知道的話,實話唔緊要,因為佢好鼓勵好愛惜身邊人。知道佢係一個鍾意完美嘅人,所以10年後,再借呢個機會重唱呢首歌《無需要太多》。」

(即時娛樂)