留英黃偉文3月忙到癲 狂見老友兼填好5份歌詞:冇分開過 (12:46)

文章日期:2023年04月03日

身在英國的黃偉文(Wyman),在剛過去的3月見了不少朋友,包括周國賢﹑傅珮嘉﹑容祖兒﹑蔡卓妍﹑林宥嘉﹑RubberBand及張敬軒等,Wyman都跟他們合照並放上社交網,3月終於過完了,Wyman在Instagram分享過去1個月心情,他先搞笑寫道:「哈哈哈哈,我覺得從此『黃偉文』已經同『大笨鐘』、『London Eye』齊名,成為『倫敦三大名勝 之一』啦!」

Wyman接着寫道:「多謝大家嚟英國嘅時候,都至少分一餐飯嘅時間俾我(有啲仲開心到可以見多幾次,打埋牌、shop埋ping、串埋門子、度埋下個project做乜𠻹),等我可以接駁返香港嘅溫暖。

最正係每位都係一見面,完全唔使刻意用力煲滾,一嚟就即刻撻返着,好似前日先至一齊打過邊爐,根本冇分開過咁。

2023年3月,a month to remember,雖然忙到趴喺度,但都係笑住趴,而且求神拜佛以後時不時都要有得趴。

另外,如果大家唔係同一個月一齊嚟,其實我每個都想見多啲面陪多啲㗎,而家有啲招呼不週唔夠喉,唔好意思...」

Wyman還表示最癲是「接完客」玩完返家後,這個3月居然還可以每天寫天光合共填了5份歌詞:「#除咗歌詞之外呢個3月工作上仲有做咗好多好多其他嘢遲啲就會慢慢曝光 #睇晒你就知呢個月exactly過得有幾癲 #圖中所見有時一日要走兩場 #疊相入面仲有好多都係3月嚟倫敦探過我嘅非幕前朋友排序不分先後 #我愛你們」

軒仔也留言給Wyman:「多謝你一夜之間起咗個遊樂場(編按:新歌《隱形遊樂場》) 仲要嚟埋剪綵! #好癲。」

(即時娛樂)