《中年好聲音》8強誕生 吳大強谷底反彈登三甲 獲杜德偉激讚 (14:35)

文章日期:2023年04月03日

無綫節目《中年好聲音》昨(2日)晚播出第18集,是爭入八強的第六部曲《男歌女唱!女歌男唱》,經過一輪激戰,最終由吳大強獲得全場最高分89分,被淘汰的參賽者則是涂家堯。

上一回僅排第七的吳大強,今集絕地大反擊,戴帽的他獻唱Bossa Nova版的《月亮代表我的心》,表演期間更大擺Michael Jackson招牌甫士,表現令人讚歎,主持車婉婉笑言:「啱啱以為城城(郭富城)嚟咗添!」對於吳大強演出,評審之一杜德偉大讚:「我頭先係完全畀你溶化咗,作為一個表演者,最緊要係要有Signature,Bill哥(吳大強)你完全做得到,每個人都記得你嘅形象,你今晚係大贏家。」

張佳添則笑言:「大強每次都Prove到你係一個True Entertainer,一個71歲嘅Uncle擺個Michael Jackson嘅Pose,我諗我都做唔到。」最終Bill哥哥獲得最高分89分,兼獲得本回合MVP,累積分數由上回合的4分飆升至16分,登上第3位,認真犀利!至於累積分數頭兩位的參賽者,分別是19分的李佳和18分的龍婷,頭三甲的比分咬得相當緊。

龍婷和周吉佩同樣獲得昨晚一集第二高分84分,表現亮眼。化身Rock妹的龍婷一改甜美作風,Rock爆獻唱《特別的愛給特別的你》,張佳添大讚:「表演睇得好開心,睇到幾樣嘢係以前冇睇過,第一係力量,第二係動感,第三係假音,第四係奔放,雖然未去到狂野,但我收貨,一直好想喺龍婷身上睇到一樣嘢,就係突破,今日我睇到。」肥媽則說:「我係畀得好高分,佢就穿透到我,穿唔穿透到佢(暗指伍仲衡),我就唔知!」

自彈自唱《我願意》的周吉佩,雖然獲得不俗分數,惟他被批表演時經常乸埋塊面,肥媽教路並再度「追擊」伍仲衡說:「只要你望住三個點,所有人都會覺得你望住佢,同埋你唔使睇住我哋個樣,有啲人(指着伍仲衡)個樣真係會嚇親你!」吉吉笑言:「伍Sir真係有少少。」肥媽再激動說:「我冇講佢呀,係你講佢咋,你咁樣屈我?」引得全場爆笑。

至於獻唱《味道》的涂家堯昨晚獲得78分,最終累積排名分僅獲5分,成為累積分數最低分的選手,因而被淘汰。昨晚8強正式誕生,分別是龍婷、周吉佩、李佳、支嚳儀、顏志恒、吳大強、羅啟豪及林鉫徫。

(即時娛樂)