泳兒貼婚戒照兼講「我願意」 原來美麗誤會:唔好意思... (16:11)

文章日期:2023年04月04日

泳兒入行17年,近年在樂壇頒獎禮獲大獎,尤其年初首奪叱咤女歌手銀獎,令她歌唱事業攀高峰,泳兒事業愛情皆得意,她跟髮型師男友Ziv拍拖多年,感情穩定,今天(4日)泳兒在社交平台,在毫無預警下,突然曬出結婚戒指照,並配了一句:「我願意。」Ziv疑向泳兒求婚成功,不少圈中人包括同門師姐容祖兒﹑蔡卓妍﹑鍾嘉欣﹑陳家樂﹑林欣彤﹑鄧佩儀﹑周柏豪﹑王君馨﹑鍾舒漫﹑鄧小巧﹑關心妍等,都留言送祝福。

正當以為泳兒快將成為人妻時,原來該戒指相片,是她後天推出新歌MV內,其中一個情節及對白,泳兒跟大家講聲「唔好意思」:「要同傳媒朋友同埋好朋友講聲唔好意思,令到大家誤會咗。這張圖是我後日出嘅新歌MV裏面其中一個情節同埋對白。再次講聲唔好意思令大家誤會。但對所有朋友對我的祝福同厚愛,講聲多謝,如果有喜訊的話,我一定會直接同大家公布。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕泳兒