RubberBand巡唱歐洲站結束 6號以德文自我介紹 淚腺再失守 (17:05)

文章日期:2023年04月04日

樂隊RubberBand(RB)近日舉行《RubberBand Ciao World Tour 2023》世界巡唱,分別去到德國柏林及荷蘭阿姆斯特丹演出。

RB在柏林演出時,先跟觀眾打聲招呼:「2023年3月28日,RubberBand嚟到柏林!」首次來到柏林開騷,6號特意學了一句德文介紹自己:「Wir sind Rubber Band aus Hong Kong!(我哋係嚟自香港嘅RubberBand!)」他表示單是這一句,足足練習了兩晚,台下即有觀眾回應道:「夠做喇!」6號聞言指「夠做」2字,很有香港人味道。

以往在炎夏聽着《小涼伴》,會有透心涼感覺,但要在只有5度的環境下唱出此歌,6號笑謂:「有史以嚟喺最凍嘅地方唱呢首歌,搞唔掂呀,阿叔搞唔掂,好凍呀!」

每次演唱《假使世界原來不像你預期》時,6號也要強忍着淚水,特別在曼徹斯特站,唱出此歌時更是淚腺失控,來到德國柏林站,Ciao World Tour歐洲站的旅程已完成一半,令他們有不捨感覺,他指要好好記住每一張到場的臉孔,好好珍惜會場內的每一位:「希望我哋可以喺不久嘅將來,就算你哋返嚟香港又好,或者我哋再次嚟到呢度,有好多原因,有好多人未必可以返到香港,我哋再次嚟到呢度唱歌畀你哋聽,希望都可以再次見到你哋,希望可以喺呢度唱每一首我哋鍾意嘅歌。」台下觀眾亦大叫「多謝RubberBand」作回應。

當響起《發現號》的音樂後,全場觀眾歡呼並大合唱,眼淺的6號險失守落淚,他說:「喺柏林呢個咁正嘅名城,承載住歷史,嘩死喇,會喊㗎喎...」調整好情緒後他表示,聽到全場大合唱時,已令他十分感動,加上歌詞內一句「劃破了風衣 丟了救生衣 成全這最美歷險」,頓時令他聯想到RubberBand首次來到柏林演出,這個紀錄一定會記入歷史中。

為柏林觀眾兩度Encore的RubberBand,在唱出最後一首歌《Easy》前,6號再分享小故事,他指早前去到非洲津巴布韋探訪時,亦帶這首歌到當地獻唱:「當時不知天高地厚,帶住呢首講香港瑣碎煩惱事嘅歌,去到津巴布韋派糧食時表演畀當地人聽,事後我哋先諗,點解當時會揀呢首歌呢?咁多年嚟成為咗一個遺憾,所以每次唱呢首歌,都要諗得好清楚。」

RB在4月2日於荷蘭阿姆斯特丹,舉行歐洲站的最後一場。由於連日來舟車勞頓,加上在柏林冷親,6號聲線未能發揮出最佳水準,他在演唱《睜開眼》前,在台上說:「我哋每次唱呢首歌,都有個傳統,就係將燈光調暗。我哋一齊感受黑暗、感受難捱、感受無助,但我覺得唔需要驚,即使呢一刻我唱到把聲咁,但都有你哋同我哋一齊唱,所以跟住呢首歌,更加需要大家一齊唱。」

在場觀眾即為6號打氣,更笑言這是荷蘭獨有的版本。

過去的幾年,我們因為同伴的離開而說了不少次再見,而大家亦因為去到新天地,而練習了不少次Hello。6號指由香港來到荷蘭,為來到新天地的觀眾,帶來了香港的手信,他說:「其實啲手信係菠蘿包嚟,一陣掉出去畀你哋。」豈料觀眾叫好,還指很想念菠蘿包味道,6號聞言表示:「修正返,係音樂菠蘿包或者音樂牛腩河。」原本touching的場面,卻因為6號的爛gag而令觀眾爆笑。

來到歐洲站的最後一場,6號唱出《假使世界原來不像你預期》時,他發達的淚腺再次失控,他哽咽感謝每位等待RubberBand來到荷蘭的朋友,感謝每位到場的觀眾。

隨着唱完最後一首歌《Ciao》後,台下觀眾仍不肯離去,更是全場一同唱着:「說了再見 約定再見 就會再見」,RubberBand再次回到舞台,6號首次唱出《你會有一天學會面對》及《你和我》,為《RubberBand Ciao World Tour 2023》歐洲站,劃上圓滿句號。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕6號 柏林 阿姆斯特丹