隱形戰隊|郭子豪憑暖男角色突圍 拍喊戲令監製感動落淚 (15:35)

文章日期:2023年04月06日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚(5日)一集講述馬詩婷(林凱恩,Iris飾)最終因為勇救周大力(郭子豪飾)慘遭古天祥飾演的大Dee以刀刺死。劇中帶點戀愛腦的大力,之前追求邢風(劉穎鏇飾)時雖略嫌令人煩厭兼嚴重表錯情,但他對邢風的關懷及傻氣大方的性格,已為他贏得不少民心。大力這次愛上馬詩婷,不但盡力令女方覺得幸福,更接受對方過去所有黑歷史,竭盡所能予以安慰及支持。

郭子豪透露與林凱恩拍攝前不斷與導演溝通及研究,更曾到拍攝地點考察,令自己能更投入情緒。他說︰「我有留意吓身邊朋友,同埋大眾對人生離死別嘅反應,主要透過睇新聞、劇集同電影去攞Reference。我真係好多謝Iris,我哋一睇完分場已經係咁傾個角色應該要點做,對緊戲時就已經開始諗行位、停頓位同眼淚位。」

林凱恩透露在鯉魚門石礦場的拍攝趣事,稱緣拍攝當日風勢強勁,郭子豪拍攝喊戲時涕淚橫飛。郭子豪補充:「有時我喊得太投入會流鼻水,我記得啲風係將我啲鼻水吹到去打燈師度,無論係佢揸住塊發泡膠或佢本人都中咗。我唔好意思,但佢好專業,一路冇放低塊發泡膠。」

談到之後在祖屋的打鬥戲,郭子豪透露當日一開工已受傷:「嗰度嘅劇情雖然可能10秒就講完,但嗰日我哋都拍咗成日,至少60、70個Shot,頭1、2個Shot我已經整親。主要係有個動作係對方想射我,咁我劈落把槍度再搶咗把槍指向對方,點知把槍一劈落去就爛咗,我就畀入面啲零件整損手,個傷口都有3、4厘米長,止咗好耐血都仲有少少滲血。同監製商量後,我都係決定頂硬上,因為仲有成日戲要拍,同埋有成班Crew等緊我。」

受傷當日最終順利完成拍攝,郭子豪說:「之後啲場口都有唔少動作戲同感情戲,但我反而覺得自己身為演員,經過嗰日個能力提升咗好多,因為冇諗過自己會咁樣頂得順成日。我好記得我拍喊嗰場戲,我聽到監製都有喊,感動到監製我覺得係成就解鎖之一。」談到暖男角色入屋,子豪再次多謝監製給予機會發揮:「遇到好角色好團隊真係好幸運嘅事,依家出街多咗人叫我周大力,同埋會話『原來佢真人咁Cool,我以為佢傻更更嘅添』。我好似終於感受到進入角色之後去演戲嘅方法,以前會係設計好多嘢再喺現場做番出嚟,變咗件事好用技巧去堆砌,唔夠人性化。」 

(即時娛樂)