中年好聲音|緋聞男女龍婷丁文俊甜蜜合唱 吳大強失手疑再陷危機 (15:55)

文章日期:2023年04月06日

無綫《中年好聲音》周日(9日)播出爭入七強賽事,八強參賽者邀請之前被淘汰的選手合唱作賽。龍婷與丁文俊曾因合唱《因為愛情》而傳緋聞,兩人今集再合唱《選擇》,其間深情對望、十指緊扣,狀甚甜蜜。主持車婉婉笑言似在參加婚禮,又追問丁文俊「龍婷揀你呀,有咩感想」。丁文俊口窒窒回答︰「好多謝佢,打撈番我上嚟。」

對於兩人的演出,肥媽說:「出嚟嗰時,我話:『嘩,結婚呀?』」張佳添大讚兩人聲線有化學作用︰「龍婷把聲可以帶出丁文俊最Man嘅位,丁文俊把聲又可以帶出龍婷好女人一面,兩個係Perfect Match,個表演係The Best Wedding Song。」伍仲衡另有意見:「丁文俊唱得唔夠溫柔同浪漫,所以我唔畀人情㗎!」嘉賓評審巫啟賢嫌兩人未夠了解歌曲:「用錯方式去唱,頭先以為自己去咗中央電視台嘅晚會,柔情蜜意唔見咗!」

吳大強與鮑聖光一齊自彈自唱《Happy Together》,惟彈結他成為他們的致命傷。肥媽說:「你哋揸結他唱歌,個咪離得太遠。如果用Mic Stand,你哋都係要埋去唱。」巫啟賢表示︰「我覺得你哋揸結他反而綁住咗喺度,好保守,只係喺一個好安全嘅範圍將呢隻歌交代咗出嚟,反而呢隻歌嘅精神出唔到。」伍仲衡則說:「唔覺得你哋係做緊同一個表演,同埋你哋把聲冇Magic。」

(即時娛樂)