泳兒今年炮製「祝福系列」 飛台灣探班 驚見半裸巨胸男 (18:09)

文章日期:2023年04月06日

泳兒去年「暗黑系列」取得佳績,今年她以「祝福」作為全年歌曲的命題。「祝福」三部曲首支作品《同歸於盡》今日(6日)上架,延續「暗黑」音樂班底,歌曲由馮穎琪及CMGroovy監製、前者負責作曲、後者兼任編曲、周耀輝填詞。

泳兒說:「死亡對我嚟講係一件愈嚟愈近嘅事,有種好似倒數嘅感覺。成日喺facebook或者Ig睇到離世消息,好希望喺有生之年,可以搵到一個可以陪伴自己終老嘅人。」

Vincy過往唱不少情歌,但她希望這首歌讓大家感受另一種更深層次的愛:「係超越生死,超越一生一世嘅愛,《同歸於盡》係同歸於天不盡嘅意思。」泳兒跟創作團隊將今年歌曲,一律統稱為「祝福」,其實就是把外界覺得比較負面的詞,變成祝福語,她笑說:「歡迎大家婚禮邀請我去唱呢隻歌,亦都希望『同歸於盡』,可以成為全新求婚字眼。」

MV方面,團隊飛台灣取景拍攝,雖然整個MV中,泳兒全程「冇影」,不過她仍即日來回台灣探班,她最希望親眼看到MV男主角初孟軒向女主角夏朧求婚鏡頭,不過到達現場後,卻給了泳兒一個「大驚喜」,她笑說:「冇諗到現場男主角半裸出鏡,女主角好靚女,男主角身形亦弗到爆,個胸大到迫爆鏡頭,我仲畀導演笑,佢話未見過我咁開心,話我自己陰陰嘴喺度笑。」

雖然於台灣只逗留6小時便飛返香港,但泳兒認為這次探班非常值得,她說:「知道拍攝團隊拍咗兩日時間,我都想親身過去打氣。」她表示這次「亡命之旅」正如她今年音樂主題:「用『生死』呢個課題去帶祝福畀大家。希望大家可以珍惜每分每秒,想做嘅事情盡力實現,祝福自己同時祝福其他人。」

至於現年26歲的初孟軒在MV曬巨胸,他是一名台灣男演員,於2016年出道,曾拍過台灣劇集﹑網絡劇及不少MV,2017年他演出短片《揍他一頓》而嶄露頭角,同年韓星李棟旭到台灣拍廣告時,初孟軒曾擔任李棟旭替身。

(即時娛樂)