法言人|羅毓儀自覺跟林夏薇側面勁似 焦浩軒第3次演馬國明年輕版 (19:16)

文章日期:2023年04月06日

由馬國明、林夏薇、張頴康、黃嘉樂、何依婷和丁子朗等合演的《法言人》,將於4月10日播出。《法言人》圍繞規模偏小的施雷律師事務所,主角金秉信(馬國明飾)是「金牌師爺」,人稱金師爺,在律師樓中舉足輕重。

律師田佑家(林夏薇飾)、大狀馬瑋雄(張頴康飾)及律師庾國棟(黃嘉樂飾),四人為「施雷」四大高手。《法言人》每集穿插充滿人情味的個案,並會以金師爺、田佑家、馬瑋雄及庾國棟四人牢不可破友誼為故事骨幹。

當年因為修讀法律系成為好友的四人,齊齊立志要做律師,可惜因為金師爺無辜捲入使黑錢案、加上家境等種種問題,最終放棄學業轉投律師行做師爺。

飾演4位主角大學生版的分別為焦浩軒、羅毓儀(Yuki)、劉頌鵬及馮子亮,當中較為特別的,是焦浩軒繼《白色強人》系列後,再度飾演馬國明年輕版,Yuki則繼在《換命真相》及《雙生陌生人》分別飾演蔣家旻及湯洛雯年輕版後,再度飾演女主角年輕版。

若細心觀察,Yuki側面某些角度與林夏薇很相像,Yuki受訪時笑言有同感:「我都覺得我哋側面望落有啲角度係幾似,我覺得演年輕版,最緊要係做番大人版嘅神髓,所以我有去睇薇薇點做,去學佢嘅技巧同用聲,我亦有特登同薇薇傾偈,佢好好人,我問咩佢都樂意答。」

談到三位劇中好友,Yuki笑指鏡頭前後均與他們玩得開心:「因為我哋個角色大個咗係好好嘅朋友,變咗我哋要喺鏡頭前玩得好開心先至演到個感覺,我哋鏡頭前後都會盡量玩多啲,所以都熟絡咗。」談到最難忘場口,Yuki笑言是宿舍「走鬼」戲:「嗰場戲講我哋四個一齊喺宿舍打緊麻雀,但因為宿舍唔打得麻雀,我哋一聽到有人拍門就好緊張,我仲驚到匿咗喺牀入面,我覺得呢場戲好歡樂。」

焦浩軒受訪時則透露今次已是第3度演馬明年輕版,並估計自己是因身高與感覺與馬明相像才獲得機會:「可能係乖乖仔感覺最相似。」焦仔指馬明有時會提早抵達拍攝現場,並給予他們四位年輕版演員有用意見:「通常係朝早拍年輕版,馬明佢哋就下午拍。佢有時會提早過嚟,睇吓我哋點演,提點吓我哋可以點樣做得更加似佢哋,主要係四個角色之間嘅默契。」

焦仔透露最難忘是拍攝手拖手踩單車場口:「除咗手拖手,我哋仲要笑得好開心,但其實係好有難度,因為Yuki同Liam(子亮)好似踩單車經驗少啲,所以我哋其實好驚,又要好小心唔好撞,拍之前都試咗十幾次。仲有嗰日條路好短,我哋去到最尾其實唔夠位過,但我哋又要Keep住笑容踩住去,諗番起都幾得意。」

除了Yuki,《法言人》還有不少新生代上位女神加盟,包括何依婷﹑陳嘉慧(Erica),以及單元主角游嘉欣及黃嘉雯。

(即時娛樂)