盧瀚霆分享輕鬆時刻照片 神徒錯重點 聚焦素顏纖腰麒麟臂 (12:37)

文章日期:2023年04月08日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)昨天在社交平台預告「今晚同大家分享最近最relax嘅一刻係咩」,晚上隨即公開他拿着手機對鏡自拍的照片,留言︰「每晚沖完涼臨瞓前嘅時刻都係最relax最舒服~Agree?Yes or No?」相中的他身穿黑色背心及同色鬆身褲,露出一雙麒麟臂,臉上沒有化妝,一副非常清爽的模樣。

雖然Anson Lo想與粉絲分享他最輕鬆舒服的時刻,包括ERROR成員保錡的大部分網民卻錯重點,讚Anson Lo十分大隻,又指他的纖腰搶鏡。不少粉絲留言稱被偶像的素顏照片吸引,表示「咁大隻性感得唔得㗎?會電暈好多神徒s㗎喎!不過覺得你素顏係最真實最好睇」、「強壯嘅臂彎+清純嘅容顏!童顏巨肌,要命的福利,盧瀚霆你讓我瘋瘋癲癲」、「有冇試過人同我一樣眼focus咗去纖腰度」、「當你最relax時,原來會令到神徒心跳加速、血壓飆升、頭暈目眩」等。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕盧瀚霆