王君馨爆離巢前被禁多謝Chill Club 不能現身叱咤頒獎禮 (17:33)

文章日期:2023年04月08日

王君馨(Grace)月前推出首支英文主打歌《LIGHT IT UP》,落重本斥資6位數拍MV。她近日接受商台《星光背後》訪問時,稱最大的滿足感來自觀眾願意欣賞自己唱跳,能鼓勵到身邊人追夢是她做音樂的最大動力。Grace自幼習舞,在美國讀高中時曾與同學組嘻哈組合「SEVEN XPRESS」,更曾以組合名義舉辦過慈善演唱會。她透露當年曾有機會簽約台灣HIM華研音樂,以女團身分出道,成為飛輪海的師妹,惟後來因與拍檔的一個承諾而拒絕簽約。Grace說︰「我哋3個女仔去台灣面試之前,承諾過大家要一齊去一齊返,但對方只係想簽我一個,所以就turn down咗。」

離開無綫前,Grace曾跟星夢簽過兩年歌手約。她直言唱劇集歌的滿足感不大︰「似唱緊人哋嘅故事,我想自己嘅歌有自己嘅故事或信息。」2020年,Grace轉做獨立歌手,首次與鍾舒漫合作的歌曲《隱形》成為重燃其跳唱夢的契機。她說︰「雖然我喺音樂路嚟講算係比較遲,但我驚我40歲未必有勇氣去做呢樣嘢。丈夫亦鼓勵我追夢,樓可以遲啲買,但夢過咗就過咗,我唔想自己後悔!」

Grace 3年前成為獨立歌手後的第一首歌《Casada》成績好,她透露《Casada》當日差點成為ViuTV「Chill Club推介榜」的冠軍歌,但最後因為她的無綫藝人身分未能道謝而告吹。她說︰「我記得嗰陣佢哋想畀Number One我,但因為個身分仲喺舊公司,我唔可以say thank you﹗」Grace更承認當年有資格候選新人獎,卻被公司禁止出席叱咤頒獎禮。

2016年結婚至今仍未生小孩,Grace坦言為追夢而暫緩生育︰「我唔想有一日望住仔女,對佢哋講我為咗佢哋無追夢。我希望完成手上想完成嘅工作後,至全心全意地做個負責任嘅媽媽。我同老公都想要小朋友,所以其實大家都會有少少壓力。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕王君馨