炎明熹18歲酒店生日會被指掠水 網民斥黑粉偷相抹黑 (14:04)

文章日期:2023年04月09日

炎明熹(Gigi)今天(9日)18歲生日,一班Gi炎粉(粉絲暱稱)日前在西貢某酒店提早為她慶祝。Gigi在生日會上與粉絲玩遊戲、唱歌,氣氛熱鬧﹗

今日凌晨有網民在facebook專頁「香港茶餐廳及美食關注組」上載照片和帖子「贈慶」,稱參加Gigi的生日會每位平均付費450元,但活動提供的3款熱盤食物,每款只可食一件,非常「掠水」。不過,從該網民上載的照片,可見生日會的每圍菜單,除了3款熱盤外,還有2個冷盤及1款甜品。

不少粉絲斥該名網民是「黑粉」,偷相抹黑Gigi,指他「影啲唔影啲,根本唔知道每人收到乜嘢禮物,仲有專屬T-Shirt,每枱仲有枱獎同香檳,加上各樣抽獎禮物,完全無提,只係偷咗人相中嘅食物就大做文章」;有網民表示「其實偶像見面會就係咁㗎啦,去酒店見,唔代表包埋酒店buffet」、「真心fan食粒燒賣賀佢生日都會無問題㗎」、「fans志在見偶像,你估真係諗住去食嘢啊」,有網友提議該名網民「去報《東張》」 。

另有網友就拉埋MIRROR官方後援會舉辦的見面會「落水」,表示「好過鏡團收咗人會費,然後又要畀多$480偶像見面費」。有MIRROR粉絲亦留言︰「我係鏡粉,行過見到其實收費都好合理呀,有得見你自己嘅偶像,又有得聽歌,算係咁啦﹗」

該名投訴的網民後來留言澄清自己不是Gigi的粉絲,只是陪朋友出席,原以為「諗住有飲有食有歌聽,咪去囉!點知就咁瀨嘢,咁大個人都未試過做老襯」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕炎明熹