教主Dear Jane首合作互贈高帽 盧瀚霆變Rock友入型入格 (13:04)

文章日期:2023年04月11日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)的跳唱歌《MONEY》反應不俗,他和神徒(粉絲暱稱)大玩Money Challenge大跳特跳,最近Anson Lo還邀請了樂隊Dear Jane合唱,曲風一轉變成了Rock爆版本,令粉絲驚喜萬分。

Dear Jane開心可以與Anson Lo合作,讓他們可以大玩久違了的Band Sound。主音Tim說:「多謝阿Lo邀請我哋一齊去玩呢隻歌,亦都畀到好好原因我哋去放肆一下,玩返Rock N' Roll,因為近排出歌都少掂Rock嘢,今次係好好Excuse(理由)!」

將《MONEY》改頭換面,Anson Lo聽後感到興奮,他說:「自己未出過Band Sound嘅歌,今次都算係滿足自己,仲可以有搖滾式咆哮。」Anson Lo向來在台上多作跳唱演出,今次為這個Rock版《MONEY》,不僅以Band仔造型示人,就連台風都Rock爆,Tim見識過後坦言:「平時大家喺鏡頭前見到AL係跳舞,但今次完全以唔同肢體語言玩呢隻歌,見到佢Enjoy,我都好開心!」

雙方首度合作,Dear Jane與Anson Lo都有很深的感受,其中Howie說:「一直以來大家一講到阿Lo,就會諗起跳唱,但今次同我哋玩Band Sound完全Carry到!聽錄音已經覺得好正,而今日只係拍攝Video,但就有上台玩Live嘅興奮同感覺。」

Nice也和應說:「好有潛質做Band仔,係被跳舞耽誤嘅Band仔,玩Live一齊玩啦!」Tim搞笑表示:「你聽到我哋咁講,係咪會話Tim可以跳下舞?但認真講,當初認識阿Lo,已經有一種魅力,跳舞好鬼勁,但唔係跳到啲Step好勁,而係有一種好自然內在散發出嚟嘅Charm,呢樣係我好欣賞。」Jackal經過今次合作後,則表示: 「期待下一次阿Lo唱Band Sound編製嘅慢歌,唔知又會係點呢?」

聽到Dear Jane對自己的想法後,Anson Lo則說:「大家推到咁高,我都唔知講咩好。呢個係我人生嘅榮幸,可以同Dear Jane合作,我同屋企人講大家係超級興奮,因為我家姐係Dear Jane Fans,一聽到竟然反問我話竟然可以同到你哋合作!今次真係冇想像過可以做到嘅嘢,所以好多謝你哋!Dear Jane係一隊好多元化嘅樂隊,Band Sound、慢歌、抒情歌,林林種種都能感動人心,係好Iconic嘅Band。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕盧瀚霆 教主