法言人|51歲康華拉筋喼弗玩空中瑜伽 馬國明一晚踩兩線劇惹熱議 (17:03)

文章日期:2023年04月13日

由馬國明、林夏薇、張頴康、黃嘉樂、何依婷、丁子朗、容天佑、蔣祖曼、陳嘉慧、黃祥興及李成昌等合演的《法言人》,隨著劇情發展,其他角色陸續出場,包括在第二集飾演個案夫婦的李君妍及蔡國威、於第三集現身的已故黑幫頭目妻子Macy(康華飾),及與律師兒子阿Will(黃嘉樂飾)狗咬狗骨的Diana(盧宛茵飾)。

年屆51歲的康華,昨晚(12日)出場方式相當亮眼,身為健美中心老闆娘的她,一出場便「半天吊」大玩空中瑜伽,不但動作優美、身形及皮膚弗到爆。雖然相關鏡頭只有數秒左右,但為求盡善盡美,康華在劇組安排下,事前專誠上堂學瑜伽,本身有舞蹈底子的她,更笑言上堂前很擔心:「真係好耐冇做大幅度拉筋,所以一知道要咁,就Keep住每日做15至30分鐘拉筋。上完第一堂時周身痛,大髀畀啲繩勒到瘀晒,我先知原來咁辛苦,空中瑜伽唔止要柔軟度,都仲有好多力學同技巧喺入面。」

康華為拍該場口而喼弗:「空中瑜伽啲衫有啲蝦人著,嗰段時間特別留意飲食,差唔多日日起身都做半小時運動,做啲修肚腩、手臂同大髀運動。」

碰巧兩線劇均擔到正的馬國明,繼續成為網絡熱話,想不到就連無綫亦極速推出宣傳片抽水自嘲。昨晚無綫社交網平台「SeeSaw先」釋出《法言人》新一輪宣傳片,以馬明是「香港職場森川葵」為主題,指馬明:「無論咩職業,只要睇過一眼就可以即刻返工」,之後即播出大量馬明以往演出劇集及綜藝表演的珍貴片段,包括「天然呆」跳唱、風騷馬姐、的士司機,超級大律師,及招牌職業醫生!宣傳片抵死之處,除貫穿潮語「一理通馬國明」自幽一默,結尾更曲線恭喜馬明結婚:「咁搏打咁多份工,無非都係儲多啲錢同女朋友結婚啫」,相當有諗頭。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕法言人 馬國明 康華