極度俏郎君|宣萱自嘲笑點低 首與ERROR拍劇 怕招架不住 (17:33)

文章日期:2023年04月14日

ViuTV原創劇《極度俏郎君》下周一(17日)首播,故事講述一名過氣江湖大佬重回正軌做好人。

相識多年的姜皓文、宣萱及張慧儀首次正式合作拍劇,十分期待可以在劇中互相鬥戲。今次亦是ERROR 4子首次一同拍劇,他們對4子讚口不絕,宣萱更大爆:「ERROR係我接拍嘅其中一個原因,因為睇佢哋節目覺得好有活力、好開心,帶到好多歡樂畀大家。希望可以畀到啲新嘅嘢出嚟,同佢哋合作都有少少驚自己招架不住,因為佢哋轉數快,我忍笑能力又低。」姜皓文稱與ERROR合作獲益良多,學會年青人的想法。他說︰「同佢哋合作開心都嚟唔切!我唔使教佢哋,淨係睇住佢哋就學到嘢!」

ERROR首次全員拍劇,4子均表示感覺新鮮:「其實我哋從來冇一齊拍劇,之前雖然試過同劇但其實冇同場遇到過,淨係一齊做過次電影茄哩啡,所以今次都好新鮮!」他們被問到一齊開工可有被其他演員投訴很嘈,阿Dee(何啟華)笑言︰「大家決定做自己,我發現只要專心做番自己,Keep住咁嘈,其他人就唔會理我哋,所以為免影響其他人,我哋要繼續嘈!」

(即時娛樂)