中年好聲音|吳大強「突襲」韋綺姍引爆尖叫 龍婷彭家麗神同步跳唱 (19:21)

文章日期:2023年04月14日

無綫《中年好聲音》將於周日(16日)晚播出爭入6強賽事,7位選手將與韋綺姍、彭家麗、雷有輝、張崇德、吳浩康、林二汶及谷婭溦合唱。累積排名分數暫時最高的李佳與谷婭溦合唱《一路上有你》,同樣細細粒的兩人以黑白雙煞形象上陣,造型及歌聲也非常合拍。主持車婉婉笑言:「殺氣好強呀,開埋把聲好有震撼力!」肥媽笑謂:「使唔使咁襯呀,一個黑一個白,連對靴都襯埋。佢哋年齡有啲差距,會唔會唔合拍呢?但出到嚟好合拍喎,好多人合唱好似搶包山咁,但你哋兩個係幫到對方。」

累積排名分數暫時排第二的龍婷與彭家麗跳唱《一切也願意》,兩人穿上黑色型格西裝跳性感舞姿,神同步跳舞動作如雙妹嘜。陳潔靈讚龍婷夠大膽:「嚟到準決賽,仲可以咁大膽去改變自己形象,好鍾意你嗰種魅力。」張佳添樂見龍婷再次突破自己:「畀到我哋睇你係百變嘅,今次你嘅表演唔再係旺角Busking嘅歌手,而係舞台上面嘅歌手!」

上集陷入危機的吳大強化身緊張大師,瘋狂Chur爆韋綺姍練歌。韋綺姍忍不住對他說:「你唔好整到我咁Stress啦!」正式比賽時,兩人以黑金閃亮造型上陣,外型上襯到絕。表演去到尾聲時,吳大強突然對韋綺姍做了一個大膽舉動,令全場尖叫不斷。

累積排名分數暫時最低的支嚳儀與林二汶合唱《Can't Take My Eyes Off You》,穿上「黃金戰衣」的她重啟甜美Mode,獻唱時又扭又跳,活力十足。支嚳儀原來賽前失聲了3天,她直言:「前幾日失咗聲, 好感恩今日有啲聲喇,我點都會盡力而為,就算走音我都要唱!」

(即時娛樂)