婆婆聽錯題狂數菜名 鄧添樂忍笑繼續主持獲星爺讚奇才 (23:23)

文章日期:2023年04月14日

港台男主持鄧添樂近日主持《香江暖流》遊戲環節時,要求來電的長者林婆婆在15秒內盡量數出不同的「歌唱組合名稱」,不過林婆婆似乎聽得不太清楚,誤以為是「蔬菜組合」,不停問:「菜呀?係咪菜呀?」鄧添樂答:「唔係菜呀?係歌唱組合嘅名稱。」不過林婆婆已一輪嘴數出蔬菜種類:「白菜、菜心、生菜...」鄧添樂即時「更正」:「未開始計時,聽清楚問題先,林婆婆停一停先,聽清楚,唔係菜,係歌唱組合!預備三、二、一!」林婆婆仍繼續講蔬菜名,由於遊戲已開始計時,於是讓林婆婆繼續講,結果林婆婆因講錯而挑戰失敗。

鄧添樂全程保持笑容,聽到蔬菜名時不斷咬唇忍笑,直至最後終於忍不住笑:「唔好意思,題目係歌唱組合名稱,所以頭先係冇分嘅!但唔緊要,志在參與吖嘛!一陣返嚟話畀你知邊個勝出!」片段在網上瘋傳,網民看得開心,讚林婆婆口齒伶俐好可愛,亦讚主持鄧添樂淡定,忍笑而不失禮。

鄧添樂在社交網回應說:「估唔到咁大迴響,多謝大家咁愛錫林婆婆。雖敗猶榮,賺晒大家嘅笑聲呀!其實每次玩遊戲,老友記都好緊張,試過問男藝人名稱,會口快快講錯汪明荃,問女藝人名稱,然後講咗鄭少秋!但每位都會嘗試到最後,好值得大家鼓勵!想同公公婆婆玩遊戲,無任歡迎呀!唔好睇小佢哋呀!贏咗有超市現金禮券,仲可以買菜食,夠晒高纖!#生菜白菜芥菜西洋菜茼蒿菜菜心生菜 #唔係菜呀 #港台電視31 #香江暖流 #極速15秒」

周星馳(星爺)亦有留意這個視頻,他在社交網轉發並留言讚鄧添樂:「林婆婆已達無人之境,難得主持人硬生生接下九成功力,依然身光頸靚,亦屬奇才。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕鄧添樂 周星馳