金像獎紅地氈|毛舜筠一拖二勁風騷 姜濤Jer靚仔現身 (18:46)

文章日期:2023年04月16日

憑《阿媽有咗第二個》角逐影后的毛舜筠(毛姐),聯同姜濤和柳應廷(Jer)亮相金像獎紅地氈,毛姐一拖二帶同戲中兩個兒子亮相,相當風騷,當姜濤現身時,現場的姜糖(粉絲暱稱)隨即高聲歡呼。強尼表示毛姐都有「毛姐力場」,若戲中演毛姐兒子,入圍及提名的機會也較高,問她是否感受到個力場,她笑說:「應該有喇。(今日你手風點?)場面打得好愉快,贏輸都唔計較,特別係同兩個仔參與咁大盛事。(有沒有偏心?)偏唔到呀﹗」強尼問姜濤是否做足熱身及狀態如何?他簡單說:「繼續努力,畀多啲支持同提點,繼續努力。」

Jer去年入圍電影歌曲獎,今年入圍新演員,他說:「其實唔同,上年係自己擅長嘅嘢,但都緊張,今年好開心,有毛姐同姜濤陪同下,見到熟朋友特別放鬆啲。」主持問姜濤讚Jer獲獎原因,Jer笑稱:「高音勁﹑中音甜﹑低音準。」Jer讚姜濤獲獎原因:「一個字,靚仔。」

(即時娛樂)