金像獎|羅卡獲頒專業精神獎 望新一代努力增進香港電影文化 石琪身體抱恙未現身 (20:58)

文章日期:2023年04月16日

「第四十一屆香港電影金像獎」今晚於尖沙嘴香港文化中心舉行,今屆的「專業精神獎」由資深影評人羅卡及石琪奪得,石琪因身體抱恙未現身,由頒獎嘉賓吳思遠代為發表感言。

羅卡表示︰「我能夠得到呢個獎,係感到非常榮幸。我要衷心感謝大會,感謝一向支持、愛護我嘅親朋戚友,同埋感謝同我一齊做過好多嘢嘅工作伙伴。我已經退咗休差唔多20年,但係日常能力所及都要做一啲同電影文化有關同有益嘅嘢。我好希望比我年輕嘅一代,或者係更新嘅一代,繼續增進香港嘅電影文化,努力落去,多謝各位﹗」

吳思遠代石琪說︰「多謝電影金像獎史無前例將咁貴重嘅專業精神獎頒畀電影文字工作者,佢覺得非常欣慰﹗佢話其實要多謝喺半個多世紀以嚟嘅香港電影人,係佢哋拍咗無數嘅好電影,各種類型、各式各樣嘅電影,令佢有機會喺電影院一部一部欣賞,然後將電影記錄落嚟成為文字。呢一段美好嘅時光,佢永遠記住。另外,佢話香港電影唔單止喺香港成功,係影響咗成個東南亞,甚至喺國際電影壇上有一席之地。所以,佢叫我今晚特別要向各位電影工作者,尤其係新一代嘅電影人,運用你哋嘅豐富想像力,天馬行空拍出更加好嘅香港電影,令香港電影再顯光芒﹗」

(即時娛樂)