金像獎|向顧嘉煇吳耀漢余子明 過去1年逝世電影台前幕後致敬 (21:49)

文章日期:2023年04月16日

過去一年有不少從事電影工作的台前幕後逝世,「第四十一屆香港電影金像獎」今晚向他們作出最後致敬,包括嘉玲、任冰兒、沈威、靜婷、楊群、徐忠信、余子明、陳萬雷、Uncle Ray、于海、唯靈、陳銅民、坂本龍一、吳耀漢、顧嘉煇、配音員馮雪銳、美術指導余家安、古天農等。

致敬片段播出前,導演陳可辛現身舞台發言,他說︰「有人話上世紀嘅60、70年代係香港電影嘅第一個黃金期,國、粵語片百花齊放,當年影響咗好多年輕人,包括我,影響更深。上一代父輩嘅電影人,承傳到今日,令到我哋呢一代可以搵到自己嘅路。好多電影影響咗我拍嘅電影,包括如果冇吳楚凡先生嘅『人人為我,我為人人』精神,係唔會有《難兄難弟》;如果冇張徹導演嘅《刺馬》同《獨臂刀》,係唔會有《投名狀》同《武俠》;如果冇我爸爸嘅《赤膽好漢》,係唔會有後來嘅《十月圍城》。佢哋嘅承傳,留低咗畀我哋好多嘢,教我哋點樣行到我哋下一條路。今日我要向佢哋致敬,因為佢哋畀咗好多智慧,同埋回憶我哋。今晚,我哋會睇到好多離開咗我哋嘅人,有啲人嘅名字從來冇喺電影金像獎出現過,今晚亦都會係最後一次,包括我爸爸,佢個名叫陳銅民。」

(即時娛樂)