金像獎|《給十九歲的我》膺最佳電影 郭偉倫代缺席張婉婷讀致謝辭 (23:26)

文章日期:2023年04月16日

「第四十一屆香港電影金像獎」今晚於尖沙嘴香港文化中心舉行,「最佳電影」由英華女學校出品、導演張婉婷執導的《給十九歲的我》奪得。《給十九歲的我》上映時因未獲部分主角同意公映引起爭議,其後暫停公映。導演張婉婷今晚未有現身頒獎禮,聯合導演郭偉倫及工作人員等一同上台領獎。

郭偉倫在台上先多謝《十九歲》的靈魂人物張婉婷,然後讀出張婉婷交給他的致謝辭。郭偉倫說︰「過去一段時間,由羅啟銳死亡的黑洞到《十九歲》面世,瞬間令我躲進一個可以種美麗植物嘅小花園,再因為一場風波,將我一頭掉進一個漆黑嘅森林。這一切,令我領悟到人生嘅無常,但係坂本龍一臨終嘅一句說話,畀好大嘅啟發。『藝術千秋,人生朝露』,多謝呢段時間仍然給我支持同鼓勵嘅人,多謝業界對呢部電影嘅肯定,令我喺黑暗當中漸漸見到曙光,讓我知道雖然人生處於低谷,但仍舊意味着前路只有向上嘅可能性。感謝石校長交畀我哋呢個任務,我哋今生無悔,感謝所有參與拍攝嘅同學們,感謝你哋面對自己,面對觀眾嘅勇氣,感謝10年來同我哋同甘共苦嘅團隊。人生有幾多個10年呢?可以畀大家追逐一個夢想,一齊面對高山低谷,最寶貴嘅係呢10年嘅磨練,令我哋成為莫逆之交。」

至於郭偉倫感謝英華女校給予他們信任,拍了這部橫跨10年的紀錄片。而他個人想講一句:「香港拍紀錄片嘅導演,請你繼續努力去拍紀錄片,唔好驚,因為時代需要拍紀錄片,用鏡頭紀錄我哋發生嘅事,記住唔好熄機,繼續拍,唔好驚,拍咗先算,剪咗先算,上咗先算。」

(即時娛樂)