法言人|跟蔣祖曼15年前結緣 張頴康演緊張大狀嘆難度高 (15:08)

文章日期:2023年04月18日

無綫劇《法言人》昨晚(17日)播出一集,女主角之一的蔣祖曼(Joman)出場,飾演區域法院法官「翁官」(又名Hazel/「釘官」)的她,庭上出名鐵面無私,私底下卻是性情中人少女心,角色連房間主色也粉紅色,剛柔並重。

於劇中與蔣祖曼發展戀情的張頴康,他飾演的張大狀(又名大雄)每當遇到壓力,便會狀况百出,名副其實「緊張大狀」。昨晚2人庭上首度碰頭,張大狀因信心問題大失水準,不但陳詞講到「甩甩咳咳」,更驚到喪咳,翁官對他留下極差印象。雖然第一印象觸礁,但據知今晚大雄將上演英雄救美,令Hazel對其漸生情愫,2人之後更有不少含蓄又甜蜜的互動。

張頴康今次演出獲讚咬字清晰,原來他花了不少時間在對白上,單是背熟台詞也花了1個月,更要玩「晚間自閉」:「嗰陣每晚食完飯就匿喺架車度係咁背,我覺得要背到好熟,先演到個感覺,今次個角色仲有前期同後期分別,大家睇落去就知道。」他又指另一難度是,如何演繹緊張但又不失有腦的大狀:「佢係大律師,所以就算演緊張狀態,都唔可以演到好蠢咁。」

Joman透露原來與張頴康早於15年前拍電影《圍城》已結緣,今次再攜手合作,Joman笑指對方變得開朗風騷,又謂曾獲馬明問候「對住張頴康辛唔辛苦」:「今晚一集會有場拖手過馬路嘅重點場口,我同佢係凌晨拍嘅,劇組要慢鏡拍,所以唔可以跑得太快驚Out focus。嗰晚我著住高踭鞋跑咗好多次,隻腳跑到好痛,又要Keep住好甜蜜咁,但其實我一見到佢個樣我就想笑,但又要控制住自己嘅表情,對住佢真係好難做到好認真嘅感情戲,但我哋拍得好開心,好似敘舊咁。」

(即時娛樂)