失衡凶間之罪與殺|蔡浩然首次進軍大銀幕 與劉俊謙打交被咬爆耳仔 (16:05)

文章日期:2023年04月18日

寰亞電影《失衡凶間之罪與殺》將於5月25日上映,寰亞新人蔡浩然(Scott)拍攝其中一個單元《闇室》,電影更先後獲得「第26屆富川國際奇幻電影節」及「第7屆倫敦東亞電影節」邀請參展,對Scott來說是個好開始。

首天開工,Scott便與男主角劉俊謙在旺角鬧市行人天橋拍打鬥戲,上演埋身肉搏。兩人因一個小誤會,先而口角、繼而動武,劉俊謙一個飛身,從後撲上Scott身上,兩男扭作一團埋身肉搏,盛怒的劉俊謙發狂咬Scott耳仔,搞到現場一地血。看似簡單的幾個動作,但現場做足安全措施,除了在兩位演員身上戴上保護墊,地上亦準備軟墊,慎防兩人因過分投入拍攝跌倒在地上受傷。

拍攝時適逢放學時間,圍觀人士眾多,兩人是拍打戲新手,只顧專注聽從動作指導輝哥教路,為免受傷,每個動作都反覆綵排,務求令效果更加逼真,劉俊謙說:「如果用真力大家都受傷,又唔好睇,我哋主要係力度和角度,感覺好似跳舞。我本身識少少現代舞,加上讀APA時學過Stage Fight(舞台打鬥動作),都掌握到。」

本身是舞者的Scott,對於拍打戲則有另一種感覺:「雖然我跳開舞,身手比較靈活,但拍打戲原來係另一回事,好彩動作指導輝哥和劉俊謙帶得好,點到即止。劉俊謙好多肌肉,打起上嚟啲動作好好睇,嗰時有好多血漿喺耳窿,好痕好熱,聽嘢又唔清楚,感覺好奇怪。」

(即時娛樂)