麥嘉任戲曲音樂劇編劇信心爆棚 再演戲要睇劇本:最緊要有戲做 (18:46)

文章日期:2023年04月18日

麥嘉、蘇春梅、焦媛和黃百鳴等,今天(18日)出席戲曲音樂劇《媽祖》與《冼夫人》發布會,宣布5月於西九文化戲曲中心舉行共演4場,身兼監製與編劇的麥嘉表示:「唔好睇,包回水!」他又指疫情下到內地綵排,接受隔離生活好恐怖,感覺像痲瘋病人,出街也會被歧視,他說:「隔離第2日已頂唔順,喺房唱粵曲,但冇被投訴,可能住喺鄰房嘅人比我更悶。」

麥嘉表示以前為錢而工作,現在經濟上夠生活,工作只為強化生命力,反而如有神助,有神來之筆。提到許冠文打算與胞弟許冠傑再拍喜劇,問麥嘉會否再拍戲,或客串演出?他說:「睇劇本,最緊要有戲做,只出鏡Say Hi、Say Bye就唔好喇。」

對於「五福星」系列電影成員吳耀漢日前病逝,麥嘉說:「佢早走早著,著名作家瓊瑤的名言『人生最幸福就是遲老、少病、快死』,最好一病就死,唔使捱,人有病就痛苦,何必留戀?(有沒有不捨得他?)唔會唔捨得,好似導演林嶺東食完午餐瞓覺就走咗,幾幸福,不過佢去得早。唔使留戀,我哋好快又見,下世再見,留戀就玩殘自己。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕麥嘉 媽祖 冼夫人