吳君如跟周潤發跑山心情緊張︰驚應付唔到呢場挑戰 (12:53)

文章日期:2023年04月19日

周潤發(發哥)熱愛行山跑步,今年2月更參加《渣打香港馬拉松》的10公里賽事,以1小時3分58秒完成。吳君如昨天在社交平台分享她上山跑步時的片段,她開始前拍片說︰「我今日好似平日咁去行吓山、跑吓步,但係我依家心情好緊張,個心卜卜跳,我驚我今日應付唔到呢場挑戰,點解?」君如稱這天約了位跑步高手,怕自己跟不上對方。

她在第2條片中拍住一位正在馬路邊跑步的銀髮男士背影,並說︰「步法輕盈又有力,背影瀟灑又實幹,堪稱行山跑步界王者。呢個短髮silver fox,睇佢後面都知係邊個啦﹗」君如在第3條片中公開這位銀髮男士的身分,他正是發哥。發哥近日一改形象,留了一頭短銀髮,非常搶鏡。君如在片中說︰「知唔知我好緊張,後面嗰個係聞名不如見面嘅跑步王,你估佢係邊個?」第4條片中,君如終於跟住發哥跑,但邊跑邊整蠱做怪,十分搞笑﹗

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕周潤發 吳君如