趙璧渝入行10年首演較重戲分角色 自掏腰包拍攝道具裸照 (13:45)

文章日期:2023年04月20日

無綫藝人趙璧渝(Osanna)入行10年,直至近年參演《法證先鋒IV》、《逆天奇案》才引起觀眾注意。近日她在劇集《法言人》中飾演KOL Coco,與黃嘉樂有感情線。這是趙璧渝從影以來最多戲分及最完整的一個角色,亦是她首次登上劇集官方海報。趙璧渝在劇中因為一輯年輕時拍下的裸照而遭勒索鬧上法庭,繼而認識黃嘉樂展開一段情。

她為了這次演出,連道具「裸照」的拍攝亦一絲不苟,自掏腰包訂酒店房進行拍攝,更邀請妹妹親自操刀擔任攝影師。趙璧渝說︰「為道具相花咗好多心思,除睇咗好多寫真作參考外,拍攝前一星期又開始運動同節食,務求以最佳狀態影呢輯相。雖然由妹妹操刀拍攝,但過程有啲尷尬,因為我只著咗打底,仲要擺性感甫士。不過,妹妹一啲都唔尷尬,仲覺得好搞笑。佢對我要求好高,仲指導我應該點擺甫士,點樣可以性感啲。」

趙璧渝回憶將這輯「裸照」交給導演時很尷尬︰「輯相幾可亂真,導演睇完都『嘩」咗一聲。」談到劇中有場戲要掌摑飾演兒子的童星郭卓朗,她坦言很大壓力︰「同童星合作唔少,但要打童星就第一次,拍嘅時候都打咗10巴。我驚打親佢,所以好擔心,每次打完都問佢ok唔ok。佢好好,次次都話ok,冇事。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕趙璧渝 法言人