葉巧琳以音樂人身分紐約登場勁興奮:今次真係好癲 (18:45)

文章日期:2023年04月20日

Spotify企畫「EQUAL Global Music Program」,於每月選出不同歌手,為宣揚女性平權出一分力,Sony Music歌手葉巧琳(Mischa)成為最新香港區代表,其照片近日於美國紐約曼克頓區時代廣場(Times Square)的巨型LED熒幕出現,Mischa知道後坦言開心又榮幸,而且這也達成了她的半個夢想,於紐約登場的同時,也鼓勵她在音樂上多作嘗試。

Mischa說:「非常之開心可以見到自己咁大個樣係美國Times Square。之前讀書時期都有去過當地,但嗰時完全唔會想像到自己會有一日喺咁大個熒幕出現。今次真係好癲,阿媽我衝出香港喇!」

Mischa又透露,自己曾在當地修讀音樂課程,並說:「之前喺New York讀咗一個暑期音樂課程,把握機會當然就係去睇埋Broadway Shows!發下白日夢時,都會有夢想自己有日係Broadway獻唱,𠵱家以音樂人身分以另一模式喺紐約登場,都算實現半個夢想啦!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕葉巧琳