大離婚日|林日曦對田蕊妮有信心:比想像中更具喜劇細胞 (23:02)

文章日期:2023年04月20日

田蕊妮和林日曦將於5月在香港演藝學院,演出舞台劇《大離婚日》,今次亦是視后阿田首次演舞台劇,2人將上演兩齣舞台劇獨腳戲。

《大離婚日》將分開夫與妻兩個角度演出,由田蕊妮演出妻的角度《大離婚日—妻》,於5月12日起演出、由林日曦視像演出的《大離婚日—夫》則由5月26日起演出。

林日曦今晚(20日)在社交平台發長文訴心聲:「以前好難接受自己啲飛唔係一出就即刻賣晒,因為要蝕錢嘅心理壓力會好大,賣慢少少都會心掛掛、好憂心。」他表示今天開票房,爆完一輪後,開始慢了下來,但他的心情還好,當然心理壓力也很大,但他亦相信開騷後,這齣舞台劇會有口碑飛。

他寫道:「演唱會及舞台劇有不成文習慣,啲飛未賣晒嘅時候,會同觀眾講『仲有少量』,因為咁先夠馨香,觀眾先會繼續去搶。但我想直接話俾大家聽:《大離婚日》『仲有中量』。講俾你哋聽,唔係要你哋可憐我幫我買咗佢。絕對唔使、千祈唔好。冇興趣嘅話,絕對唔好買。

我只係想提醒過往睇過我嘅作品、而又喜歡我作品嘅人,就算你今次移咗民、生緊仔、唔得閒,乜都好,請你推介《大離婚日》俾你嘅朋友們,我保證《大離婚日》一定好睇,唔會失禮你哋。只推介一齣嘅話,請推介田蕊妮嘅《妻》俾你嘅朋友。

一來呢個係傳統舞台獨腳戲,我自己好有信心會好睇;二來田蕊妮比我想像中更具喜劇細胞,加上佢本身嘅演戲天份,同埋超乎常人嘅努力,佢值得場場full house。

至於我嘅《夫》,實驗嘢嚟,只適合勇於冒險、平時睇開我嘅人,場場空凳我都可以。冇喇,就係咁。講完我出返去做嘢,『啾咪』﹗」

(即時娛樂)