張敬軒眼紅紅爆父親新冠病毒後遺症 廣州家中昏迷險喪命 (12:47)

文章日期:2023年04月21日

張敬軒昨晚在社交平台開直播介紹新歌《隱形遊樂場》,他在尾聲時透露上月與雙親在英國倫敦旅遊期間,父母感染新冠病毒。他說爸媽上機前雖然已變回「一條線」,惟父親年紀大出現後遺症。軒仔雙眼通紅表示早前致電身在廣州的母親,才得知爸爸有天在家中昏迷。

他說︰「阿媽問我做緊咩,依家講唔講得嘢。佢話依家過咗先話我知,『你老竇噚日差啲無咗喇』。原來爸爸喺前一日因為Covid一啲後遺症,喺屋企突然......你當佢昏迷,反正情况好複雜,我都唔想重複講...... 嚇親我阿媽啦﹗」

軒仔表示英國回港後,見有些人指他不孝順,42歲才首次和父母旅行。他表示父親退休前是公務員,工作很忙;媽媽1989年離開公務員行列,開始從商,因此父親開始有空就輪到母親忙事業。

軒仔說父母退休後養狗,家中沒請外傭,父親亦不喜歡與外人一同生活,因此兩老一直互相照顧。他表示父親出事當晚,母親一個人抬不起160幾磅重的丈夫,最後要請樓下保安幫忙。軒仔續說︰「好彩,爸爸當晚就醒番,穩定番。不過,我過去呢個禮拜好開心,解決咗近5年嚟最大問題,我阿爸阿媽終於肯搬嚟香港,經過今次呢件事,所以我會開始安排佢哋喺香港嘅生活,照顧到佢哋,可以每星期見面,得閒返去食飯陪佢哋,有咩事都照顧得到。」

軒仔透露父親曾表示拒絕來港原因,是因為他在廣州是退休幹部,有公費醫療,因此不想佔用別人的社會資源。軒仔表示爸爸這句話,雖令他覺得父親很有公民責任感,但他認為能照顧到父母是很重要的事。

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒