《中年好聲音》周日總決賽 吳大強︰我當贏咗㗎喇 (15:34)

文章日期:2023年04月21日

無綫《中年好聲音》周日(23日)舉行總決賽,6強選手李佳、龍婷、吳大強、顏志恒、羅啟豪和周吉佩爭奪總冠軍。6人連日來積極備戰,更齊齊發表「假如奪得冠軍」感言。吳大強說:「最想多謝一啲唔識我而去鼓勵我嘅人,係佢哋令到我有呢個動力。無論成績係點都好,當贏咗㗎喇﹗」龍婷表示︰「要多謝咁多年支持我嘅朋友。我想不斷咁超越我自己,畀多啲嘢觀眾睇。有啲嘢講係冇用嘅,一定要實戰先至可以爆發到出嚟。」

顏志恒說:「除咗要多謝媽媽同老婆,仲一定要多謝我班同事。如果冇佢哋嘅遷就,我所有嘅綵排同錄影都嚟唔到,依家有更多嘅人聽到我唱歌,幾辛苦都值得。」周吉佩說:「首先要多謝嘅係我爸爸,之後要多謝我太太,比賽中段開始每一場都嚟撐我。依家入到總決賽,我會視呢個回合係表演。」

羅啟豪表示:「我會第一時間多謝我媽媽,佢係一直以嚟最鼓勵同支持我唱歌嘅人。如果攞到冠軍,係圓咗我自己同媽媽嘅夢。」李佳則說:「除咗屋企人,好想多謝一個朋友,佢係第一位叫我參加嘅。我對自己好有信心,期待嗰日早啲嚟到。」

《中年好聲音》一班參賽者經過多個月相處已變成親密戰友,早前他們聚首一堂為4月之星龍婷、區俊傑和羅啟豪慶生,當日其中一個生日蛋糕上有6支咪裝飾,咪上更刻有6強名字,祝福6強於決賽演出順利,十分有心思。

(即時娛樂)