中學文憑試今開考 MIRROR拍片為考生打氣 (16:56)

文章日期:2023年04月21日

中學文憑試(DSE)筆試今日(21日)開考,首日為英文科閱讀及寫作考試。人氣男團MIRROR為各位考生打氣,在MIRROR的Fan Club官網上載了12子為考生打氣的說話。

王智德(Alton):記住唔好畀太大壓力自己,記住最緊要過程盡力就得,我哋MIRROR同你打氣,加油﹗

江𤒹生(AK):DSE呢方面我冇乜經驗,所以我就唔可以畀你哋太多意見,但我有經過公開考試,我覺得呢段時間,大家發揮喺學校所學到嘅嘢,準備充足,無論結果係點都唔緊要,條條大路通羅馬,都係會去到你想去嘅地方,堅持自己夢想。

盧瀚霆(Anosn Lo):每個人要繼續努力,唔好放棄,即使成績好或壞,一定有前景出路,最緊要搵自己鍾意做嘅事。

 

呂爵安(Edan):希望大家盡自己能力,溫好書﹑畀心機,始終學習同知識都重要,如果唔係周不時會畀知識鞭打,好慘呀,學多啲嘢都係好,擴闊視野同眼界,但盡力而為。

陳瑞輝(Frankie):送畀DSE朋友仔,腦洞大開,旗開得勝。

陳卓賢(Ian):各位DSE考生,雖然話唔好太大壓力,但都會好大壓力嘅,但我覺得呢個只係大家漫長人生中,一個Small step﹑一個Small stage,我覺得盡力就好,無愧於心就好。

柳應廷(Jer):各位DSE朋友,我覺得考唔考到都好,我覺得你哋已盡咗最大努力,我覺得條條大路通羅馬,若本身讀書唔叻,你本身都可以發掘多啲自己想做嘅興趣,將來一定會喺你自己想做行業發光發亮。

李駿傑(Jeremy):希望今屆DSE考生,唔好咁緊張,大家平時準備都應該足夠,唔好畀自己太大壓力,考試只係人生當中其中一步,無論結果好與壞,都繼續努力,搵番自己想行嘅方向,唔好因為成績差或成績好,而令自己身體及心情變差。

姜濤:你哋每個考DSE朋友都加油努力。

邱士縉(Stanley):希望各同學仔放鬆心情,雖然都係廢話,不過唔緊要,Enjoy個緊張,緊張時刻唔係時常有,我過咗就冇,所以你過咗之後就唔會緊張喇,加油﹗

邱傲然(Tiger):DSE考生,加油。

楊樂文(Lokman):各位DSE同學仔,唔需要緊張,只要盡咗力就OK。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕中學文憑試